<div dir="ltr"><div class="gmail_default" style="font-size:large">Fetulah ve cemaati 98 de başlayan kovuşturmanın sonunda . . . selefi islam üzerinden siyasi ikbal peşinde olduğu . . .Cumhuriyet ve kurumlarından rövanş almak peşinde olduğu açık deliller ile ortaya kondu . . . Hakkında soruşturma başladı dava açılma arefesinde devrin BBsi olan Ecevit in uyarıları ile ülkeden kaçtı . . .davası sürdü gitti . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">2002 de Fetulahın cemaati ve Erbakanın . . .erbakandan aradığını bulamayan Tarikatların . . .ve tabii ki de Iak ı istila etmek isteyen güçlerin sayesinde . . . </div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Fetulah ile aynı menzilinin ortak olduğunu yakın üç dört sene öncesine kadar her fırsatta terennüm etmeye hiç çekinmeyen . . .Oretak menzilde . . . kadim dost olan Recep ele geçirdiği iktidar gücü sayesinde . . . Fetulah ın yargılanması siyasi baskılar sonucu af kararı ile sonlandırıldı . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Kimse di,yemez ki, 99 larda Fetulah . . . selefi islamın pırıl pırıl cihatçısıydı da 2010 lara . . . 2012 lere gelindiğinde . . . cihat teröristi oldu çıktı . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Recep in illegaliteler ile sunduğu iktidarının yarısını beyenmeyen . . . Recep in . . ."" ne istedin de vermedim sana devletten "" sözleri ile ifade ettiği üzere kendisine devletin zenginlik ve kurumlarının yarısından fazlası sunulmuş olan . . .Fetulah . . .yani Recep in kadim iktidar ortağı . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Sunulandan fazlasını isteyince kopmadı mı kızılca kıyamet . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Ortak oldukları selefi islam menziline yürüdükleriyolda çıkardıkları . . birbirlerini yok etme savaşının . . .meydan muharebesi 15 Temmuz da yapıldı . . .adına da Demokrasi savaşı kondu. şimödi . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Kimse diyemez kimenzili ortak olanların biri suçluysa diğeri suçsuzdur diye . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Zaten kadim ortak . . .Recep . . . <br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Milletim ve Rabbim beni affetsin diyerek . . .Suçunu ifşa etmi,şaf dilemiştir . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Recep milletten ve Rabbinden afdileyip işi bitirirken . . . </div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Bank Asyaya yatırılan maaşlarını . . . Bank asyadan kart ile çektikleri için pek çok gariban işçi sınıfı . neyazık ki SGK tarafından fişlendikleri, ,için . . .KHK lar ile işlerinden atılıp . . .iş bulamaz olup açlığa mahkum edildiler . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Adalet bu . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Bazıları . . . suça ortak olduğunu beyan edip . . ."" beni Milletim ve Rabbim af etsin "" diyerek işi bitiriyor . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Suça ortak olup olmadığı pek çok işçi . . .sırf Recepin zamnında şanla şöhret ile tören ile açtığı Fetulah ın eğitim kurumlarında çalıştığı okuduğu veya çeşitli kurum ve kuruluşlar dan maaş aldığı için açlığa mahkum yaşıyor . . .</div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large">Konuyu birazda bu açıdan değerlendirmek lazım gelmez mi . . . </div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large"> </div><div class="gmail_default" style="font-size:large"><br></div><div class="gmail_default" style="font-size:large"> </div></div><div id="DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2"><br> <table style="border-top:1px solid #d3d4de">
<tr>
<td style="width:55px;padding-top:18px"><a href="https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail" target="_blank"><img src="https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif" alt="" width="46" height="29" style="width: 46px; height: 29px;"></a></td>
<td style="width:470px;padding-top:17px;color:#41424e;font-size:13px;font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;line-height:18px">Virüs bulunmuyor. <a href="https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail" target="_blank" style="color:#4453ea">www.avast.com</a> </td>
</tr>
</table>
<a href="#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2" width="1" height="1"></a></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">6 Temmuz 2017 15:28 tarihinde yilmaz akyildiz <span dir="ltr"><<a href="mailto:yilmaz.akyildiz@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">yilmaz.akyildiz@listweb.bilkent.edu.tr</a>></span> yazdı:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="auto"><div><br><div class="gmail_quote">---------- Yönlendirilen ileti ----------<br>Gönderen: "Akbulut, Selman"<br>Alıcı: "Zafer ERCAN" <<a href="mailto:zercan@ibu.edu.tr" target="_blank">zercan@ibu.edu.tr</a>><br>Cc: "yilmaz akyildiz" </div><div class="gmail_quote" dir="auto"><br type="attribution"><blockquote class="m_3080475767972235940quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div style="word-wrap:break-word">
<div>uc-bes yil once fetoculer darbe yapmamisti ulkeyi kana bulamamisti (etrafta okul acan bir yardim kurulusu olarak biliniyorlardi, veya kendilerini oyle gosteriyorlardi). Senin 5 yil onceki yakin arkadasin, bugun adam oldurse seni mi suclayalim
onu bes yil once hapise attirmadigin icin?</div><div class="m_3080475767972235940elided-text">
<div><br>
<div>
<blockquote type="cite">
<div>On Jul 6, 2017, at 1:57 PM, Zafer ERCAN <<a href="mailto:zercan@ibu.edu.tr" target="_blank">zercan@ibu.edu.tr</a>> wrote:</div>
<br class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334Apple-interchange-newline">
<div>
<div>
<div style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;font-size:12pt">
<div><br>
</div>
<div><br>
</div>
<div>Selaman Akbulut:</div>
<div><br>
</div>
<div>Fırsatı degerlendirip FETO'nun CIA oldugunu soyluyorsunuz, haklisiniz. Ama bunu ''ogretmeye'' kalkmayin. Bu ulkenin insanlari</div>
<div>bunu 40-50 yildir biliyor ve bedeller oduyor. Utanma ve sikilma konusunda dem vurdugunuza gore, gore uc bes yil oncesine kadar FETO ile elele kolkola buyuyup,</div>
<div>darbe yapabilecek palazlanmaya getiren, destek veren, onlarla arkadas olan guclerin kimler olduguna iliskin de delikanlica aciklama yapin.</div>
<div><br>
</div>
<div>ZE</div>
<div><br>
</div>
<div> </div>
<div><br>
</div>
<hr id="m_3080475767972235940m_2639559308712452334zwchr">
<div><b>Kimden: </b>"yilmaz akyildiz" <<a href="mailto:yilmaz.akyildiz@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">yilmaz.akyildiz@listweb.bilke<wbr>nt.edu.tr</a>><br>
<b>Kime: </b>"tmd" <<a href="mailto:tmd-uye@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">tmd-uye@listweb.bilkent.edu.t<wbr>r</a>>, "turkmath" <<a href="mailto:turkmath@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">turkmath@listweb.bilkent.edu.<wbr>tr</a>><br>
<b>Gönderilenler: </b>6 Temmuz Perşembe 2017 12:26:13<br>
<b>Konu: </b>[Turkmath:2336] Fwd: Re: [Tmd-uye: 1715] ben şaka yapmıştım... benden başkan olmaz!<br>
</div>
<div><br>
</div>
<div>
<div dir="auto"><br>
</div>
<div class="gmail_quote">---------- Yönlendirilen ileti ----------<br>
Gönderen: "Akbulut, Selman" <<a href="mailto:akbulut@math.msu.edu" target="_blank">akbulut@math.msu.edu</a>><br>
Tarih: 6 Tem 2017 ÖS 12:22<br>
Konu: Re: [Tmd-uye: 1715] ben şaka yapmıştım... benden başkan olmaz!<br>
Alıcı: "Ali Nesin" <<a href="mailto:anesin@nesinvakfi.org" target="_blank">anesin@nesinvakfi.org</a>><br>
Cc: "yilmaz akyildiz" <<a href="mailto:yilmaz.akyildiz@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">yilmaz.akyildiz@listweb.bilke<wbr>nt.edu.tr</a>>, "tmd" <<a href="mailto:tmd-uye@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">tmd-uye@listweb.bilkent.edu.t<wbr>r</a>>,
"turkmath" <<a href="mailto:turkmath@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">turkmath@listweb.bilkent.edu.<wbr>tr</a>><br>
<br>
<div style="word-wrap:break-word">
Ali
<div><br>
</div>
<div>
<div>
<div>Dans etme, bilmedigin yazismalar-konusmalarin avukatligina soyunma. Ben Betul’un sozlerinin aynisini aktardim (Betul bunu bir topluluk onunde soylemis), Betul’un yazisindan aynen soyle:</div>
<div> </div>
</div>
</div>
<div><span style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px;background-color:#ffffff">"I
saw Yakov Eliashberg in India in December.</span><br style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px">
<span style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px;background-color:#ffffff">maybe
I should repeat here what I said to him:</span><br style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px">
<br style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px">
<span style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px;background-color:#ffffff">Turkish
politics is in serious crisis and</span><br style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px">
<span style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px;background-color:#ffffff">there
are increasing valid reasons to boycott</span><br style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px">
<span style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px;background-color:#ffffff">turkish
government policies. there are also</span><br style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px">
<span style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px;background-color:#ffffff">very
respectable security worries not to come</span><br style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif;font-size:12.800000190734863px">
<span style="background-color:#ffffff"><span face="arial, sans-serif" style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif"><span style="font-size:12.800000190734863px">to
Turkey”</span></span></span></div>
<div><span style="background-color:#ffffff"><span face="arial, sans-serif" style="color:#222222;font-family:arial,sans-serif"><span style="font-size:12.800000190734863px"><br>
</span></span></span></div>
<div>
<div>Kardesim, sizlerde hic mi utanma sIkilma yok? Daha yeni Turkiye CIA-feto darbe tesebbusu atlatmisken (yuzlerce vatandas bu yuzden tanklarin atinda ezilmisken), Bati ulkelerinden “Aman Turkiye’ye gitmeyin tehlikelidir!” propogandasiyla ulkenin
ekonomisi, turizmi, bilimsel konferans aktiviteleri kosteklenmeye calisilirken, bu yurt disi TC aleyhtari propogandanin tellaligini yapmaya utanmiyor musunuz? Sonra mesajinda Betul sIkilmadan soyle devam ediyor: </div>
<div><br>
</div>
<div>“By coming and doing mathematics you are not supporting nor serving the authoriterian regime” </div>
<div><br>
</div>
<div>
<div>Dikkatinizi cekerim bu mesaj TC Anayasa referandumundan bir ay once yaziliyor, Ahmet Nesin’in Almanya’da kamyonun arkasina cikip “Tayyib Erdogan ISIT destekcisidir! Avrupaya gelmekten korkuyor cunku tevkif edimekten korkuyor” dedigi zamanlarda
yaziliyor. Sanki oylama prosesi bir demokratik proses degilmis gibi. Bu yazi AB anayasa refrendumunu baltalamaya calisirken yaziliyor, Sonra Betul “Turkish researchers who are continuing research despite incredible pressure against academia” diye yazmis (burada
universitelerde fetocu temizligine mi atif yapilmis emin degilim).</div>
</div>
<div><br>
</div>
<div>Demokratik Bati ile kiyaslamak icin yazayim: ABD de nasil anayasa referendumu gecirilemiyormus bir bakin: ABD hala ERA yi (Equal Rights Amendment) anayasa ekini referandumda gecirebilmis degil, devamli State’ler onune burokratik engel koyuyorlar
(ERA “sex ayrimciligi yapilamaz” diyen basit bir anayasa referandum onerisi). ERA: ”Equality of rights under the law shall not be denied or abridged by the United States or by any state on account of sex. The Congress shall have the power to enforce, by appropriate
legislation, the provisions of this article.”</div>
</div>
<div><br>
</div>
<div>not: Benim turkmath, tmd mesajlarim engelleniyor bi zahmet biri bunu turkmath a iletirse memnun olurum</div>
<div><br>
</div>
<div>Selman</div>
<div><br>
</div>
<div><br>
</div>
<div><br>
</div>
<div>
<div>
<div>
<blockquote>
<div>On Jul 6, 2017, at 10:31 AM, Ali Nesin <<a href="mailto:anesin@nesinvakfi.org" target="_blank">anesin@nesinvakfi.org</a>> wrote:</div>
<div>
<div>
<p>Selman şöyle yazmış:<br>
</p>
<p><<bir onceki TMD baskani yurt disinda “Turkey is in serious crisis, there are valid reasons to boycott turkish government policies. there are also very respectable security worries not to come” diye mesaj vermesi yakisik aliyor mu?>>
<br>
</p>
<p>Üstelik tırnak içine alarak... Oysa ben Betül'ün yazısında Selman'ın yaptığı alıntıyı bulamadım. Betül, yazısında aynen şöyle yazmış:</p>
<p><<I fully respect an unwillingness to travel to a place where one does not feel secure. But let us think twice before we announce this reluctance as an academic boycott.>></p>
<p>Selman'ın ima ettiğinin aksine, Türkiye'yi boykot etmeyin mesajı veriyor.</p>
<p>Ya okuduğunu anlamamak ya da iftira. <br>
</p>
<p>A<br>
</p>
<br>
<div class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-cite-prefix">3.07.2017 14:43 tarihinde yilmaz akyildiz yazdı:<br>
</div>
<blockquote>
<pre>hayatımda hiç bir idari görev almadım!
bir an geldi Boğaziçinde Bölüm Başkanlığı sırası sende dediler.
bölümde BB lik yapmamış başka prof kalmamış.
derhal kendime yeni "delilik"ler yarattım ki "bundan başkan olmaz" desinler.
allah razı olsun bölümdaşlarım buna da bir çözüm buldular ve bana şöyle bir
metni imzalattılar:
"*her ne kadar bölümde başkan olacak tek prof namzet ben kaldımsa da ben bu
hakkımdan feragat ediyor ve yerime Doçent Alp Eden'in başkan olmasını
öneriyorum"..*
Bir önceki (kadın) BB miz ofisime gelip "*akademik yılın açılımına geç
geldin, seni rapor edeceğim*" dediğinde, "*angaraya kadar yolun var!*"
diyerek ofisimden kovmuştum, ahmet feyzioğlu şahittir, (o sene akademik
yıl öne alınmış, ama emaille veya telefonla kimseye bildirilmemiş, güya
okulun web sayfasına yazılı imiş.. ben Çeşme de tatilimin son günlerini
plajlarda barlarda diskolarda geçirirken (sakın inanmayın! kızlarımlaydım
bütün yaz), BU nun web sayfasına bakmayı akıl edememişim ve BB gelmiş bana
ofisimde fırça atıyor. be süphanallah... Kısacası sağolsunlar BU lu
bölümdaşlarım bana göz açtırmamışlardır 14 sene boyunca. Hatta birisi demiş
ki "*ylmz akyldz ın verdiği dersler sayılmaz, o derlserinde zaten cm ylmz
misali tuluat yapıyor hayatını anlatıyormuş". *walla bunu diyen (AE)
haklı...
Alp Efendi nin başkanlığında da elbette yaşadım bazı tatsız olaylar. Ama en
kayda değeri Alp Efendi nin yukarda ismi geçen eski BB nin sabatikalını
nasıl "abuze" ettiğine göz yummasıydı. Hatta kendisini uyardım "*bak **bu
hususta **seni yukarıya şikayet edeceğim"*. tabiki ben öyle bir şey
yaparmıyım.. işin son noktası ise: bu takımın (o zamanın BB si haluk oral
da bu işe dahil) benim sabatikal istememe karşı durmaları, taş koymaları
olmuştur. Şu enteresandır: araplara 13 sene servisden sonra Oxford da
sabatikala gönderildim. BU da 14 sene servisden sonra emekliliğimi istemek
durumunda kaldım, (emekli edildim de diyebilirim). Yine de son noktayı Alp
Eden koydu, düşemedi uzağa benden, baktım arkamdan o da Urla ya yerleşmiş.
Hiç şaşırmadım.. Fesefe günlerinde uzaktan bakışıyoruz sanki iki eski
sevgili gibi. Bu arada bu senenin Urla Felsefe Günlerinin konusu: Felsefe
ve Edebiyat. Cevat Çapan etrafta imiş, ben de Foça dan Ataol Behramoğlunu
kucaklayıp getireceğim. Bir diğer kucaklayıp getireceğim kişi Zaman
Saçlıoğlu. Varsa başkaları aklınıza gelen lütfen paylaşın! Memnun olurum.
Tekrar gelirsek "ben de bashghan olmak istiyorum" meselesine, yahu zaten
siz de anladınız, ben şaka yapıyordum.
ammaaaa, illa da israr eder de beni başkan yapmak isterseniz size şu
garantiyi verebilirim: ilk işim sizi Zafer Ercan'ın amansız zulmünden
kurtarmak olacaktır..!
Son bir husus:
Selman Akbulut TMD ve Turkmath guruplarından atıldığı için TMD konusunda
yazdığı mesajlar umuma gidemiyor. Elçiye zeval olmaz diyerek Selman'ın
mesajlarını bundan sonra ben sizlere forward edeceğim. İlk mesajı aşağıda:
---------- Forwarded message ----------
From: Akbulut, Selman <a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:akbulut@math.msu.edu" target="_blank"><akbulut@math.msu.edu></a>
Date: 2017-07-03 12:10 GMT+03:00
O
n Jul 3, 2017, at 11:01 AM, Tuncay BAŞKAYA <a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:tuncay.baskaya@atilim.edu.tr" target="_blank"><tuncay.baskaya@atilim.edu.tr></a>
wrote:
TMD konusunda yazılanlar için, son genel kurulda yapılan hataları ve bunu
yapanları bilmeme rağmen, beni üzdü. TMD Türkiye’deki tüm matematikçilerin
derneğidir. Derneğin üyelik şartları dernek tüzüğünde:
*MADDE 6. Asli Üyeler a) Asli üyeler, Dernek amaçlarını benimseyerek
Derneğe giren ve aidatını ödeyen, Genel Kurulda bir oy hakkına sahip
üyelerdir. Asli üye olabilmek için iki asli üye tarafından tavsiye edilmek
ve Yönetim Kurulu tarafından kabul edilmek gerekir. *
Uye olmak icin 2 asli uye tarafindan tavsiye edilmek son derece sacma,
boyle bir kural hicbir matematik dernegi kurali olamaz, bu ancak Mason
dernegi kuralidir. Dunyanin her yerinde (gelismis demokratik ulkelerinde
diyelim) aidatini odeyen isteyen her birey o ulkenin matematik dernegi
uyesi olabilir.
*Yönetim Kurulu, üyelik için yapılan müracaatları en çok otuz gün içinde
üyeliğe kabul veya isteğin reddi şeklinde karara bağlayıp, sonucunu
müracaat sahibine yazı ile duyurmak zorundadır. Yıllık üye aidatının 20
katını peşin olarak ödeyen asli üyeler ile 30 yıl boyunca aidatını düzenli
olarak ödemiş asli üyeler, sonraki yıllarda aidat ödeme zorunluluğundan
muaf olup, aidat ödemeleri kendi isteklerine bağlıdır. *
Hic bir matematik dernegi yonetimi uye olmak isteyenlerin onune set
cekemez, para karsiliginda ayricaliklilik satamaz, dernege uye olma kurali
neyse odur, o kural herkeze esit uygulanir (mali durumu zayif ogrencilerin,
emekli proflarlarin aidatlarina bir miktar indirim vermek baska).
*b) Derneğe Matematik dalında yüksek öğrenim görmüş kişilerle, Fen ve
Mühendislik dallarında en az lisans derecesine sahip olup, matematiği
meslekleri gereği kullananlar asli üye olabilirler. Bunların dışındaki
kişilerle milletvekilleri asli üye olamazlar. *
Gayet sacma, sana ne kardesim uye olmak isteyenlerin ozel hayatindan
mesleklerinin ne oldugundan.
*c) Türk vatandaşı olmayanların Derneğe üye olabilmeleri için, Türk
vatandaşlarında aranan şartlardan başka, o yabancının Türkiye’de ikamet
hakkına sahip olması da gereklidir. *
Olarak belirtilmiştir.
TMD sana ne milletin nerde ikamet ettiginden, senin vazifen dernege hizmet
etmektir nokta.
Yine Dernekler Tüzüğüne göre Genel Kurullara bizzat katılarak oy
kullanılabilir, vekaletle oy kullanılamaz.
Sana ne milletin nasil oy kullanabildiginden?, Bizzat gel Istanbul’da oy
kullan demek Istabul disinda ikamet edenlerin oy hakkini ellerinden almaktir
TMD Genel Kurullarına tüm üyelerin katılımı hem yönetim kurullarının seçimi
hem de matematikçilerin sorunlarının değerlendirilmesi açısından yararlı
olacaktır. Beni fazlasıyla üzen bir husus ise bu tartışmalara, matematikçi
TMD Başkanının ve Yönetim Kurulunun adeta yazmaya devam edin nasıl olsa
yazmaktan vaz geçersiniz dercesine bir açıklama getirme gereği
duymamasıdır. Belki de sayın başkan bu listede yazılanları görmüyordur.
TMD’yi eleştirmek yerine sahip çıkmayı öneriyorum. Bundan sonraki Genel
Kurullara siz de katılın.
Sayin TMD baskani matematikci degil emekli bir muhendis, orada bir
matematikci olmasi daha faydali olmaz mi? Bircogumuz dunyanin kuvvetli
matematikcilerini Turkiye'ye getirip ulkede aktif arastirma ortamlari
gelistirmeye calisirken, bir onceki TMD baskani yurt disinda “Turkey is in
serious crisis, there are valid reasons to boycott turkish government
policies. there are also very respectable security worries not to come”
diye mesaj vermesi yakisik aliyor mu? o baskan kime hizmet ediyor? Ayip be
kardesim? Ben bu TMD yonetimnini istifaya davet ediyorum, Turk
matematikcilerinin bu mason klubu gibi dernegi yikip, kalkip dogru durust
bir demokratik TMD kurmalarini oneriyorum. Burada canim-cicim dostum lutfen
birazcik mesajlari ile birsey degismiyor, yuzu karartip hakkini istemezsen
kimse hakkini vermez.
Selman
Tuncay BAŞKAYA
*From:* <a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:akbulut.selman@gmail.com" target="_blank">akbulut.selman@gmail.com</a> [<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-freetext" href="mailto:akbulut.selman@gmail.com" target="_blank">mailto:akbulut.selman@gmail.c<wbr>om</a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:akbulut.selman@gmail.com" target="_blank"><akbulut.selman@gmail.com></a>] *On Behalf Of *Selman Akbulut
*Sent:* Tuesday, June 27, 2017 6:39 PM
*To:* Ali Nesin
*Cc:* <a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:turkmath@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">turkmath@listweb.bilkent.edu.t<wbr>r</a>; tmd-uye; Tuncay BAŞKAYA; yilmaz
akyildiz
*Subject:* Re: [Tmd-uye: 1692] Re: ben de bashghan olmak istiyorum...!
"TMD bizim dernegimizdir" cikarimindaki biz "Istanbul'lu matematikcileri"
kast ediyorsa haklisin, yoksa TMD Istanbul disindaki diger matematikcileri
temsil etmediginden Turkiye'nin matematik dernegi olamaz.
Selman
On Jun 27, 2017 6:07 PM, "Ali Nesin" <a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:anesin@nesinvakfi.org" target="_blank"><anesin@nesinvakfi.org></a> wrote:
Söylediklerinin doğru olması benim söylediklerimin yanlış olduğu anlamına
gelmez.
A
27.06.2017 03:13 tarihinde Selman Akbulut yazdı:
Topu cevirmeye gerek yok, Ankarali uyelerin oylari engellendiyse, TMD
Ankarali matematikcileri temsil etmiyor demektir. Ayni sekilde Turkiye'nin
herhangi bir sehrindeki uyeler yonetimin secimi icin oylarini
gonderemiyorsa TMD o sehirde yasayan matematikcileride temsil etmiyor
demektir. Buna demokrasi diyoruz... Gorunure gore TMD sadece Istanbul
matematikcilerini temsil ediyor. Benim tavsiyem mevcut TMD ismini IMD ye
cevirsin, sonra tum Turkiyeyi kapsiyan sahici bir TMD kurulsun, bu yeni
gercek TMD onumuzdeki yil ICM de Turkiyeyi temsil etsin. Yoksa boyle mason
locasi gibi tepeden sorumsuz yonetim tum Turk matematikcileri adina
konusamaz.
Bayraminiz kutlu olsun,
Selman
On Jun 27, 2017 2:20 AM, "Ali Nesin" <a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:anesin@nesinvakfi.org" target="_blank"><anesin@nesinvakfi.org></a> wrote:
TMD'nin son genel kurulunda Ankara Şubesi üyelerinin oy kullandırılmaması
çok büyük bir yanlıştı. Ama başkanımız Attila Aşkar'ın ve şu an yönetimde
olan arkadaşların bu yanlışta herhangi bir payı olduklarını sanmıyorum.
Eminim aynı kusur bir sonraki genel kurulda tekrarlanmayacaktır.
Dolayısıyla kimse TMD'ye küsmesin. TMD bizim derneğimizdir.
A
23.06.2017 12:14 tarihinde Tuncay BAŞKAYA yazdı:
Yılmaz, Okay bey TMD’ye, en azından son genel kurulda, başkan olmak
için bir çaba harcamadı. Sadece Yönetim Kuruluna aday gösterildi.
Ama TMD Ankara Şubesi üyelerine TMD Yönetmeliğini açık hükmüne rağmen
oy kullandırılmadı ve seçim tamamlandı!!!
TMD Başkanı kim olursa olsun ve nasıl seçilirse seçilsin TMD’yi
yaralamama adına benim TMD Başkanına, TMD Başkanı olarak saygım var.
Tuncay BAŞKAYA
From: Tmd-uye [<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-freetext" href="mailto:tmd-uye-bounces@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">mailto:tmd-uye-bounces@listwe<wbr>b.bilkent.edu.tr</a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:tmd-uye-bounces@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank"><tmd-uye-bounces@listweb.bilke<wbr>nt.edu.tr></a>
] On Behalf Of yilmaz akyildiz
Sent: Thursday, June 22, 2017 6:36 PM
To: tmd; turkmath
Cc: Akbulut, Selman
Subject: [Tmd-uye: 1689] ben de bashghan olmak istiyorum...!
benim neyim eksik arkadaşlar?
ayrıca selman akbulut - kriterleri ni de sağlıyorum...
durum şu:
Defalardır ben ve ZE gibi bağhzı garip insanlar
baghzı olaylar (düzmece konferanslar..) hususunda TMD başkanını
"vazifeye" davet edegeliyorlar.
Kimsenin bizi diklediği yok!?
ZE yi bilemem ama bu bana dokunuyor.
Biz burada eşekmiyiz?
Aklıma şu da gelmiyor değil: Okay Çelebi TMD ye başkan olmak istemiş
ama yarışı kaybetmişti. Okay meslektaşımızı ekranlarda görüyorum,
sorular soruyor, yorumlar yapıyor. Demek ki Okay Bey başkan olsaydı
biz eşek olmayacaktık...
Bu gidişle biz bashghanımızın kim olduğunu nerdeyse unutacağız.
Netekim ben tam unutmuştum ki geçenlerde Gökova da Selman'nın ara sıra
twitter de yazdığını duyunca bir bakayım dedim.
Aboooove... o da ne, işde buyurun Selman Akbulut gözlem ve kriterleri:
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a> Selman Akbulut @Selman_Akbulut
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/875933394449952768" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87593339444995276<wbr>8></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/875933394449952768" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87593339444995276<wbr>8></a> 17 Haz
Daha fazla
TMD'nin mesru dernek olmasi icin yonetiminin tum dernek uyelerinin
secmesi gerekir (ornegin 2 yilda bir), yoksa oligarsik vesayete
donusur
Inline image 1
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a> Selman Akbulut @Selman_Akbulut
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/875938613464379392" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87593861346437939<wbr>2></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/875938613464379392" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87593861346437939<wbr>2></a> 17 Haz
Daha fazla
Masonluk, rotary, feto turu oligarsik kluplerin (ayni kefeye
koymuyorum, ortak ozelliginden bahsediyorum) bir ortak yani var:
Tepeden kontol
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a> Selman Akbulut @Selman_Akbulut
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/877393506830098436" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87739350683009843<wbr>6></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/877393506830098436" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87739350683009843<wbr>6></a> 21 Haz
Daha fazla
Son gunlerde turkmath listesindeki eski yazismalarim hakkinda ve de
FGE nin kurulusu hakkinda sorular geliyor. Baktim butun izler
silinmis+
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a> Selman Akbulut @Selman_Akbulut
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/877394379434074113" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87739437943407411<wbr>3></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/877394379434074113" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87739437943407411<wbr>3></a> 21 Haz
Daha fazla
Bu bilgiler turkmath ve FGE websitesinde arsivlenmislerdi. Bu kayitlar
silinmisse buyuk duzenbazlik, failleri bulunmali, ben sahsen davaciyim
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a> Selman Akbulut @Selman_Akbulut
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/877396264496844800" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87739626449684480<wbr>0></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/877396264496844800" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87739626449684480<wbr>0></a> 21 Haz
Daha fazla
25 yilda yazdiginiz tum matematik makalelerini birilerinin yok etmesi,
izlerini silmesini kabul eder misiniz? Arsivlerin imhasi buna esdeger.
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut></a> Selman Akbulut @Selman_Akbulut
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/877600602116718593" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87760060211671859<wbr>3></a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-rfc2396E" href="https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/877600602116718593" target="_blank"><https://twitter.com/Selman_Ak<wbr>bulut/status/87760060211671859<wbr>3></a> 20
sa.20 saat önce
Daha fazla
TMD bunlarin hesabini versin, verir mi sizce? Secilerek gelmis
olsaydilar belki, ama oligarsik klup olduklarindan kim takar...
yonetim yukardan
....................
conclusion:
hadin beni bashghan yapın!
y.a.
______________________________<wbr>_________________
Tmd-uye mailing
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:listTmd-uye@listweb.bilkent.edu.trhttp://yunus.listweb" target="_blank">listTmd-uye@listweb.bilkent.ed<wbr>u.trhttp://yunus.listweb</a>.
<a href="http://bilkent.edu.tr/cgi-bin/mailman/listinfo/tmd-uye" target="_blank">bilkent.edu.tr/cgi-bin/mailman<wbr>/listinfo/tmd-uye</a>
</pre>
<br>
<fieldset class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588mimeAttachmentHeader"></fieldset><br>
<pre>______________________________<wbr>_________________
Tmd-uye mailing list
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Tmd-uye@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">Tmd-uye@listweb.bilkent.edu.tr</a>
<a class="m_3080475767972235940m_2639559308712452334m_-2326879600159005588moz-txt-link-freetext" href="http://yunus.listweb.bilkent.edu.tr/cgi-bin/mailman/listinfo/tmd-uye" target="_blank">http://yunus.listweb.bilkent.e<wbr>du.tr/cgi-bin/mailman/listinfo<wbr>/tmd-uye</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
</div>
</div>
</blockquote>
</div>
<br>
</div>
</div>
</div>
</div>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
Turkmath mailing list<br>
<a href="mailto:Turkmath@listweb.bilkent.edu.tr" target="_blank">Turkmath@listweb.bilkent.edu.t<wbr>r</a><br>
<a href="http://yunus.listweb.bilkent.edu.tr/cgi-bin/mailman/listinfo/turkmath" target="_blank">http://yunus.listweb.bilkent.e<wbr>du.tr/cgi-bin/mailman/listinfo<wbr>/turkmath</a><br>
</div>
</div>
</div>
</div>
</blockquote>
</div>
<br>
</div>
</div></div>
</blockquote></div><br></div></div>
<br>______________________________<wbr>_________________<br>
Turkmath mailing list<br>
<a href="mailto:Turkmath@listweb.bilkent.edu.tr">Turkmath@listweb.bilkent.edu.<wbr>tr</a><br>
<a href="http://yunus.listweb.bilkent.edu.tr/cgi-bin/mailman/listinfo/turkmath" rel="noreferrer" target="_blank">http://yunus.listweb.bilkent.<wbr>edu.tr/cgi-bin/mailman/<wbr>listinfo/turkmath</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>