[Turkmath:6535] Bir mahkeme karari

Okay Celebi celebi at metu.edu.tr
27 Haz 2009 Cmt 16:26:07 EEST

   Degerli liste uyeleri,

   Yakin zamanda karsilastigim bir olayi iletmek uzere yaziyorum.
Ben 30 yildir docentlik sinavlarinda gorev yapiyorum. Benim
uygulandigini sandigim kurallar galiba yavas yavas degisiyor. Artik
Docentlik sinavlarinin "Eserlerin Degerlendirilmesi" asamasinda
basarisiz olan adaylarin uzulmelerine gerek yok. Mahkemeye basvurun.
Bilirkisilerin degerlendirmesi sonucunda bu asamadan basarili
oluyorsunuz. Daha sonra Universitelerarasi Kurul sizin sozlu
sinavinizi yapmak icin Juri seciyor ve sinav gunu belirliyor. Ornek
olarak, son gorevlendirildigim Docentlik Sozlu Sinavini verebilirim.

   A. Okay Celebi
   Yeditepe Universitesi
   Matematik Bolumu