[Turkmath:7397] iki mi üç mü ?

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
25 Ara 2010 Cmt 17:33:41 EET

Matematik Dünyası, 2010-III sayfa 9 YS nin sorusuna MD yanıtındaküme kuramında "küme" ve "elemanı olmak" tanımsız denilmiş,oysa ben kırk yıldır tanımsızları 2 değil 3 olarak biliyorum:küme, eleman, ait olmak.MD de verilen ikili tanımsızlıdan üçlü tanımsızlık nasıl çıkartılır,ve dahi üçlüden ikiliğe geçiş nasıl olur,ikili tanımsızlı ekonomik ve fakat eksik midir?üçlü tanımsızlı demode olup gereksiz şişkinlikte midir?İzmir'den Sevgilerle, Teşekkürler,MEÜ.