[Turkmath:6803] Fwd: RE: Matematik lisansustu calistayi

Okay Celebi celebi at metu.edu.tr
21 煪b 2010 Paz 12:09:44 EET

   Degerli liste uyeleri,

   Daha once duyurusunu yaptigimiz ve ornegi asagida
bulunan YED襤TEPE N襤VERS襤TES襤 MATEMAT襤K L襤SANSST ALITAYLARI
toplantisinin web sayfasina
     http://math.yeditepe.edu.tr/mlc2010/mlc2010.html
adresinden ulasabilirsiniz. Bu konudaki gorus ve sorularinizi
bana yazmanizi dilerim.

   Saygilarimla
   A. Okay Celebi

----- Forwarded message from celebi at metu.edu.tr -----
     Date: Mon, 11 Jan 2010 12:59:12 +0200

   Degerli liste uyeleri,

   Biraz once gonderdigim yazinin okunmadigi uyarisini aldim.
Yeniden gonderiyorum.

   Saygilarimla
   Okay Celebi

Deerli retim yeleri ve Lisans羹st羹 renciler

           Bilindii 羹zere T羹rk y羹ksek繹retiminin en ciddi
sorunlar覺ndan bir tanesi kaliteli 繹retim eleman覺 yetitirilmesidir.
retim eleman覺 yetitirmenin geleneksel ve bilinen tek yolu lisan羹st羹
  eitimdir. Yeditepe niversitesinin toplumsal sorumluluk ilkelerine
uygun olarak, 羹niversitelerimizin gelecei olan lisans羹st羹
繹rencilerin asal kat覺l覺mc覺 olduu ve her y覺l d羹zenli olarak yap覺lmas覺
  planlanan
               YED襤TEPE N襤VERS襤TES襤 MATEMAT襤K L襤SANSST ALITAYLARI
bal覺kl覺 bilimsel toplant覺 dizisinin ilkini bu y覺l ger癟ekletirmek
istemekteyiz.
          Toplant覺lar覺n amac覺 羹lkemiz 羹niversitelerinde matematik
alan覺nda lisans羹st羹 癟al覺ma yapan ve lisans羹st羹 癟al覺malar覺n覺 yeni
tamamlam覺 olan gen癟 bilim insan覺 adaylar覺n覺 ve (isterlerse)
dan覺manlar覺n覺 bir araya getirmek, dier kat覺l覺mc覺larla ve matematiin
  癟eitli  dallar覺ndaki uzmanlarla g繹r羹ebilmelerini, b繹ylelikle tez
ve  makale 癟al覺malar覺yla arat覺rma problemlerinde ortaya 癟覺kabilen
sorunlar覺  tart覺abilmelerini, bu yolla gen癟 arat覺rmac覺-lar覺m覺z覺n tez
  ve yay覺n kalitesinin y羹kseltilmesini, yay覺n say覺s覺n覺n sal覺kl覺 bir
ekilde artmas覺n覺 salamak yani k覺saca; gelimekte ve b羹y羹mekte olan
matematik癟i topluluunun eski ve yeni nesillerinin birbirleriyle
organik iliki i癟inde bulunabilmelerine yard覺mc覺 olmakt覺r. al覺tay覺n
kat覺l覺mc覺lar覺
1)      羹lkemiz 羹niversitelerinde matematik alan覺nda y羹ksek lisans ve
doktora 癟al覺mas覺 yapan 繹rencilerden,
2)      kat覺lmak isterlerse, bu 繹rencilerin dan覺manlar覺ndan,
3)      (yurti癟i veya yurtd覺覺 羹niversitelerde) doktora veya y羹ksek
lisans 癟al覺malar覺n覺 yeni tamamlam覺 olan gen癟 bilim insan覺
adaylar覺ndan,
4)      ve matematiin 癟eitli dallar覺n覺 temsil edebilecek uzman
dan覺manlardan
oluacakt覺r.

          襤lkini 14  20 Haziran 2010 da ve Yeditepe niversitesinin
iledeki Doa Tatil K繹y羹nde ger癟ekletireceimiz al覺taya yakla覺k
  150 kiinin kat覺lmas覺n覺 ve en 癟ok 70 sunumun yap覺lmas覺n覺 bekliyoruz.
  al覺an 繹rencilerin 10TL/g羹n, 繹retim 羹yelerinin 15TL/g羹n 繹deyerek
kat覺labilecekleri 癟al覺tayda

     1) Yeditepe niversitesinin 26 Austos Yerlekesinden veya
Kad覺k繹yden Doa Tatil K繹y羹ne ula覺m,
     2) Doa Tatil K繹y羹nde tam pansiyon konaklama,
     3) Bir 繹leden sonra yemekli boaz turu,
4) Toplant覺 sunumlar覺n覺n 繹zet kitapc覺覺,
5) al覺tay 癟antas覺,
6) Oturum aralar覺nda ikramlar,
Yeditepe niversitesi taraf覺ndan salanacakt覺r.

          K覺sa bir zaman i癟inde haz覺rlanacak olan web sayfam覺zda
al覺tay ile ilgili ayr覺nt覺l覺 bilgiye ula覺labilecektir. Ayr覺ca
aa覺daki adreslerinden de iletiim salanabilir.

     math at yeditepe.edu.tr<mailto:math at yeditepe.edu.tr>
     hgumral at yeditepe.edu.tr<mailto:hgumral at yeditepe.edu.tr>
     acelebi at yeditepe.edu.tr<mailto:acelebi at yeditepe.edu.tr>

          Bu iletimizin 癟evrenizdeki matematik癟ilere duyurulmas覺na
yard覺mc覺 olman覺z覺 ve 癟al覺tay hakkindaki 繹nerilerinizi bekliyoruz.

          Sayg覺lar覺m覺zla

          D羹zenleme Komitesi ad覺na
          Prof. Dr. Hasan G羹mral
          Prof. Dr. A. Okay elebi