[Turkmath:7090] YNT: TÜBİTAK ve 35 yaş altı destekler - Srivastava kongresi

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
6 Haz 2010 Paz 11:13:31 EEST

Burokrasi, buroksasi ile cedellesmek hic de kolay degil,sabirlar. ya sabir,bikmadan usanmadan denemekte yarar var,sunu da arz edeyim,burokratların ilim adamlarına bu olumsuz tavırları, eylemleri,marifetleri,yalniz bizde değilAmerika Birleşik Devletleri'nde de var,karikatür öneri:bilimsel toplantilari spor karşilasmasi diyerek burokrat efendileri(mutlu edip) onlari bir guzel kandirmak var ...  M.Date: Sun, 6 Jun 2010 02:14:39 +0300