[Turkmath:7113] Re: Bilim ve Ütopya

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
23 Haz 2010 Çar 18:04:07 EEST

Sayın Ufuktepe;
Dergiyi bugün bizim apartman sitemizin olduğuBornova/Özkanlar semtindeki dergi ve gazete satan orta boybir gazete büfesinde buldum.Şöyle bir göz attım, fırsat buldukça ayrıntıları ile okuyacağım.
İlginiz için teşekkürler,Mehmet Erşen Ülküdaş.PS: Matematik'in Temelleri  ve Bilim Felsefesi konusundabaşlatılacak yapıcı bir polemik bence çok faydalı olur ...Böyle bir polemik için uygun bir  web sitesi var mı,Turkmath mailing list olarak belirtilenhaber iletim kanallarıTurkmath at listweb.bilkent.edu.trhttp://yunus.listweb.bilkent.edu.tr/cgi-bin/mailman/listinfo/turkmathdışında.
özgün ileti:Subject: Re: [Turkmath:7108] Bilim ve Ütopya
From: unal.ufuktepe at ieu.edu.tr
To: meulkudas at hotmail.com

Sevgili Mehmet

Ben Timur hocanin duyursuu üzerine ayni gun Urla da aldigim göre, sanirim
bir cok ana gazete saticilarinda bulabilirsiniz.

Dergiyi kismen okudum, güzel gidiyor emegi gecenlerin elerine saglik.
Keske bu tur temalarda br baska sayida karsi goruslere de yer verilse,
yani tartisma orda kalmasa...

 Unal Ufuktepe

Sayın Timur Karaçay'Bilim ve Ütopya'adlı dergiyi hangi kitapçılarda veya
dergi bayilerinde bulup satın alabilirim ?İzmir'e genellikle bu
tür yayınlar pek gelmiyor.Mehmet Erşen Ülküdaş,Saygı ile,
İzmir'den Sevgilerle ...