[Turkmath:7114] Bilim ve Ütopya/İzmir Bornova Özkanlar'da

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
23 Haz 2010 Çar 18:52:47 EEST

Sayın Gani BayerDergiyi Bornova/Özkanlar'dabuldum, aldım.Arkadaşlarıma dasalık vereceğim. TeşekkürlerMEÜ.Date: Mon, 21 Jun 2010 08:57:59 +0200Subject: Re: Bilim ve ÜtopyaFrom: ganibayer at gmail.comTo: meulkudas at hotmail.comCC: tkaracay at baskent.edu.trSayın Mehmet Erşen Ülküdaş,Bilim ve Ütopya'yı Alsancak ve Konak civarındabulunan dergi bayilerinde, dergi satan kitapevlerindebulabilirsiniz. (Kıbrıs Şehitleri Caddesi) Yakın Kitabevi'nde olabilir.Merkezi bir yerde iseniz İzmir Temsilcimiz ile görüşebilirsiniz.Uygun durumda ise size yardımcı olacaktır. 05378435519Saygılarımla.Gani Bayer