[Turkmath:7118] Re: NMK

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
24 Haz 2010 Per 16:32:43 EEST

Dergi kapağını gördüğüm günEYVAH demiştim,EYVAH !Yanlışlık tepemize patladı işte,kişiler belki hoşgörülü olabiliramma muhatap alınan bir resmi kurum,yöneticilerinin tepkisi kişisel değiltemsil ettikleri devlet kurumu adına..dip söz: hatasız kul olmaz,telafisi mümkün olmayan hata dapek olmaz.
-------------From: muhammed.uludag at gmail.comDate: Thu, 24 Jun 2010 13:40:40 +0300To: turkmath at listweb.bilkent.edu.trSubject: [Turkmath:7116] Re: NMK
Sayın Hocam Timur Karaçay'ın cevabı üzerine, daha önce TMD haberleşmegrubuna dernek üyelerinin görüşüne sunmak üzere göndermiş olduğum mektububuraya da gönderme gereği duyuyorum. Hürmetler--A. M. Uludag------------------------------------------------------------Ben gündemde olan konuda derneğin yapması gereken gecikmişbir iç muhasebesi olduğunu düşünüyorum.Anladığım kadarıyla Tübitak desteğinin kesilmesi şu kapak resmiyle ilgili:http://www.matematikdunyasi.org/images/kapaklar/2008-IV.jpgMatematik Dünyası dergisi Türk Matematik Derneği'nin resmi yayınıdır.Hoşlanmadığı kişiyi birinci sayfadan afişe etmek gazetelere yakışabilir,ama mesleki/bilimsel bir yayında bunun yeri olabilir mi? Başka bir ülkenin matematik derneğinin dergisinde böyle bir şey hayal etmek mümkün mü?Ne yapmış, söylemiş olursa olsun karşındakini karikatürize etmek ilmi/mesleki bir usül müdür? Matematik bilimini ve mesleğini temsil eden bir yayından beklenen akıl ve fikir yoluyla ikna etmekiçin çabalamaktır ve burada bu yol terkedilerek hepimiz adına bir hata yapılmıştır.Telafisi için hata ilgili kurum ve kişi nezdinde tanınmalıdır .ki bu yükten kurtulup gönül rahatlığıyla Köy'deki faaliyetlerin desteklenmesini talep edebilelim.