[Turkmath:7119] TMD nin kapağı

cesur akar cesurakar at gmail.com
24 Haz 2010 Per 16:39:44 EEST

Sayın liste üyeleri kusura bakmasın ama benim bu tartışmada anlamadığım
şeyler var:

Ortada hakaret mi var?

Kapak güzel değil mi?

Pozitif bir bilime ait bir teori, yine pozitif bir bilim dalı olan
matematiğe ait bir dergide neden tartışılamaz?

Hangi yönetimlerde, mizah gelişir? Mizah kötü müdür?

Düşünce özgürlüğü, istenileni söylemek midir?
Bir kurumun yöneticisi, söylendiği gibi karikatürize bile edilmiş olsa,
keyfi davranma hakkına sahip midir?

Saygılarımla,