[Turkmath:7284] TMD'den mektup: TMD Genel Kurulunun Ardindan

BARIS COSKUNUZER BCOSKUNUZER at ku.edu.tr
28 Eki 2010 Per 12:37:49 EEST

Degerli Liste Uyeleri,

Duyurmus olundugu gibi Turk Matematik Dernegi (TMD) Olagan Genel Kurulu Cuma 24 Eylul 2010 gunu yapildi. Yapilan secimde yeni yonetim kurulu asagidaki sekliyle olustu ve Il Dernekler Mudurulugu tarafindan onaylandi.

Prof. Dr. Betul Tanbay      (Baskan)

Prof. Dr. Husnu Erbay       (II. Baskan)

Prof. Dr. Serap Oztop       (Genel Sekreter)

Doc.  Dr. Baris Coskunuzer  (Sayman)

Doc.  Dr. Cem Guneri        (Uye)

Prof. Dr. Ismail Guloglu    (Yedek uye)

Prof. Dr. Muhammed Uludag   (Yedek uye)

Doc.  Dr. Selcuk Demir      (Yedek uye)

Doc.  Dr. Tolga Etgu        (Yedek uye)

Iktisadi Isletme Mudurumuz ve Matematik Dunyasi dergimizin editoru gorevine Prof. Dr. Ali Nesin devam etmektedir.

Onur kurulumuz ise Prof. Dr. Ayse Soysal ve eski baskanlarimiz Prof. Dr. Tosun Terzioglu ile Prof. Dr. Ali Ulger'den olusmaktadir.

Tosun Terzioglu'nun dernege olan katkilarini bu kisa bilgi mesajinda ozetlemek dahi zor, Ali Nesin'in genel kurulda soyledigi gibi "dernegi Tosun beysiz dusunmek mumkun degil". Iki baskana ve tum calisma arkadaslarina calismalari ve destekleri icin huzurunuzda tesekkuru borc biliyorum.

Son yillarda, genc matematikcilerimizin dernekte aktif rol almak istemelerini firsat bilerek, dernek yonetim kadrosunu yenilemeye calisiyoruz. Bu gecisi tecrubelilerden faydalanarak yavas yavas yapmayi hedefledik. Tosun Terzioglu, gorevi Ali Ulgere  devrederken yonetim kurulunda kaldi ve her turlu destegi sunmaya devam etti.

Biz de Husnu Erbay ile 2 seneligine gorevlerimizi ustlenirken, onur kurulu olarak onlarin tum destegini aliyoruz. Genel Sekreterimiz Serap Oztop'un Istanbul Universitesinde ogretim uyesi olmasi dernegin tarihini ve sevgili Hulya Senkon'un anisini taze tutmamiza yardimci oluyor. Bu firsatla degerli katkilari icin Huriye Arikan'a da tesekkur etmek isterim.

Gelenegin bilincinde olarak yenilenmek gayretimizde yonetim kurulunu sadece asil uyeler olarak gormuyoruz, tum secilmis uyeler ile toplaniyor, ve toplantilara katilmak isteyen matematikcileri de katiyoruz.

Dernegin ayakta durabilmesi uyelerin katkisina bagli. Dernegin uye listesini guncelliyoruz. Sizlerden ilk firsatta eksik aidatlariniz varsa tamamlamanizi rica ediyorum. Dernegimizin denetimi sirasinda borclu uyeleri dernekten cikarmak mecburiyetinde oldugumuz hatirlatilmisti. Istenmis olan tuzuk degisikligi son genel kurulda yapildi. Bu konuda detayli bir email Baris Coskunuzer'den gelecek.

Websitemiz de surekli guncelleniyor. Siteye yakinda bu donem icin hedeflerimizi acikladigimiz bir mektup koyacagiz. Hedeflerin belirlenmesinde yardimci olmak isteyenler bizlere guc verecektir.

Asagida Ali Ulger'in iki sene evvel sormus oldugu sorulari yineliyorum:

1- TMD'nin nasil etkinlikler duzenlemesini onerirsiniz?

2- Onerdiginiz etkinliklerde sorumlu olarak gorev almak istermisiniz?

3- TMD ile ilgili olarak, en cok sikayetci oldugunuz hususlar nelerdir?

Sevgi ve saygilarimla,

Betul Tanbay

Prof.Dr. Betul Tanbay

Matematik Bolumu