[Turkmath:7853] Re: kardeş site

Mustafa Akgul akgulxx at gmail.com
23 Ağu 2011 Sal 17:39:16 EEST

Sayın  Ülküdaş,

turkmath'a  kardeş liste açmakta  hiç bir  zorluk yok. Şayet talep varsa
birden fazla da liste açabiliriz.  Listenin adına, kapsamına karar vermek ve
bir de  listeye  sahip çıkacak  bir liste sahibi/moderatoru  ekip kurmak
gerekir. Bir moderatorle de başlıyabiliriz. Ben gerekli teknik desteği
veririm.

Siz  somut önerinizi  listeye  yazın. Listedeki ilgi olursa, yeni listeleri
oluşturalım. Cok hızlı hareket etmeden, biraz tartışmakta  yarar var.

Saygılar