[Turkmath:7852] kardeş site

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
22 Ağu 2011 Pzt 20:48:48 EEST

Sayın site yöneticisi;turkmath sitemiz esas olarak günlük veya yakın gelecekteki matematik etkinlileri duyurmak işlevi için kurulmuş,ben dört yıl kadar önce üye oldum, izlenimlerim bu doğrultuda.Bu bağlamda şunu da belirteyim, beni ilgilendiren konulardakiduyurulardan çok yararlandım.Kimi zaman etkinlik duyuruları dışında bilgi paylaşımı,dayanışma/destekleme çağrıları içeren iletiler de alıyoruz,en son örneği Feza Gürsey Enstitüsü .... Bunların da bu ortamda yer alması doğal.+Site Yöneticileri/Kurucularına bir önerim var,arz ederim.Doğrudan güncel aktivite duyuruları dışında,matematik ve teorik fizik gibi matematikle yakınilgili konularda üyelerin yeni ulaştığı bilgileripaylaşacağı, literatür bulmakta yetersizlikle karşılaşılandurumlarda yardım dileği ve nihayetMATEMATİK KONUSUNDA ÜST DÜZEY MÜŞAVERET/laflama chat değil/ BİLGİ BİRİKİMİ ALIŞVERİYAPILACAK AYRI BİR SITE OLUŞTURULAMAZ MI ?Mevcut turkmath ortamını aşırı yükle zorlamamak içindileyen kolleglerin üye olacakları birkardeş site.FaceBook, YouTube gibi mahşeri kalabalıkve isteyene hiç bir süzgeçleme yapılmaksızın açıksosyal paylaşım siteleri bu tür entellektüelgereksinimleri karşılamaktan uzak.-Mehmet Erşen Ülküdaş, Ph.D.Middle East Technical UniversityEge ÜniversitesiDokuz Eylül Üniversitesiöncekiöğretim üyesi