[Turkmath:8015] Re: TUBA+Cumhuriyet+Temel Gercel Analiz I

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
16 Kas 2011 Çar 14:06:52 EET

Kamucu ve devrimci olmayan, gecimini ve gozunu tesviklere ya da alkislara dikmis bilimsel ugraslardan hicbir halt cıkmaz. Bu yapilar sadece ve sadece gunlerini kurtarır ve egolarını rahatlatırlar.

TUBA ne devrimci ne evrimci ne de kamucuydu. TUBA siradandi.

TUBA'nin gozu kor muydu? Birkac oy oncesine kadar neden hukumete alkıs tutmaya devam ediyordu? (sessiz kalmakta bir alkistir).

Celal Sengor'un itiraf ettigi gibi uye yapisi ''yilda verilecek 20.000 TL den vazgecemeyen'' nitelikteydi.

Zafer Ercan