[Turkmath:8163] Re: Bir Kitap Bir Yorum (Review)

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
13 Şub 2012 Pzt 13:53:07 EET

Isyan etme duygu kısmı anlasildi. Isyaniniz sizleri bir iktidara yoneltecek karakterde mi?

size onerim oncelikle Öklid'in Öğeler kitabının cevrilmemis olmasınin sizi dehsete dusurecek kadar gerceklerden uzak oldugunuza isyan etmenizdir.

Sizinki Saray da fransizca konusan birinin Anadoluya gidip ''bu halkin fransizca konusamadigini gordugumde dehsete dustum'' durumuna benziyor.

Dehsete dusmeyin ve kendinize gelin.

Zafer Ercan