[Turkmath:8451] Re: Konferans

Hüseyin Demir hdemir at omu.edu.tr
15 Haz 2012 Cum 16:39:27 EEST

Sayın Liste üyeleri,

Hindistan Bangalore Üniversitesi Matematik Bölümü öğretim üyesi Prof. Dr.
Pradeep G. Siddheshwar FIMA (U.K.), FNASc, Tubitak 2221 Konuk Bilim İnsanı
Destekleme Programı çerçevesinde Ondokuz Mayıs Üniversitesi Matematik
Bölümünde 1 ay süreli misafir öğretim üyesi olarak bulunmaktadır.

Prof. Dr. Pradeep G. Siddheshwar 20.06.2012 tarih, saat:13.00'de Mühendislik
Fakültesi Konferans Salonunda " Mathematicians and Engineers getting
together to work, is it possible or is it a dream? " isimli bir konferans
verecektir.

İlgi ve destekleriniz için teşekkür ederiz.

Prof. Dr. Hüseyin DEMİR            Professor Huseyin DEMIR

Ondokuz Mayıs Üniversitesi        PhD, MSc on CFD

Fen-Edebiyat Fakültesi                   Ondokuz Mayis University

Matematik Bölümü                         Faculty of Science

Uygulamalı Matematik                  Department of Mathematics

Anabilim Dalı Başkanı                   Head of Applied Math. Unit

55139 Atakum/SAMSUN             55139 Atakum/SAMSUN

                                                           TURKEY