[Turkmath:8455] Re: Konferans

Prof.Dr. Unal Ufuktepe unal.ufuktepe at izmirekonomi.edu.tr
15 Haz 2012 Cum 17:38:36 EEST

Huseyin Demir Hocam,

Affinza siginarak bir kac soru sormak istiyorum;

TUBITAK  "Matematikciler ve Muhendsilerin birlikte calisip calisamiyacaklari" konusunda
bir konusma icin bir ay destek vermesi biraz fazla olmamismi?
Bu bilim insaninin uzmanlik alani nedir?
Baska hangi konularda konusma yapacak/seminer verecek?
Cevre universitelerde de konusma yapacak mi?
Calisma alani bizlere uygunsa bu geceye de cagirsak gelir mi (madem TUBITAK destek vermis) ?

Sorularimi lutfen kisisel algilamayin, sadece resmetmeye calistiginiz etkinlik netlessin istedim.

Sevgi ve dostlukla,

Unal Ufuktepe

Orinal Message -----