[Turkmath:8365] Seminer-ITU Matematik, 4 Mayis 2012 Cuma, Prof. Dr. Guzver Yildiran, Bogazici Universitesi Egitim Fakultesi Dekani

aduran at itu.edu.tr aduran at itu.edu.tr
3 Mayıs 2012 Per 19:28:42 EEST

Sayin Liste Uyeleri,

4 Mayis 2012 Cuma gunu, Bogazici Universitesi Egitim Fakultesi Dekani
Prof. Dr. Guzver Yildiran, ITU Matematik Muhendisligi'nde davetli
konusmaci olarak iki saatlik Olcme Degerlendirme Semineri verecektir.

OLCME DEGERLENDIRME SEMINERI

Prof. Dr. Guzver Yildiran
Bogazici Universitesi Egitim Fakultesi Dekani

Olcme ve Degerlendirme Modelleri

Özet.   Egitim-ogretimde olcme ve degerlendirme  alaninda asagida ana
basliklari  belirtilen konular iki saatlik bir süre icerisinde ele
alinacaktir.

I. Olcme Degerlendirme Alaninda 3 Yaklasim
II. Test Tanimi
III. Testlerin Amaçlari
IV. Testlerin Psikometrik Özellikleri
a. Nesnellik
b. Güvenirlik
c. Geçerlik
V. Bloom'un Bilissel Alan Siniflandirmasi- Taksonomi
VI. Izleme Testi Olusturma
VII. Erisi Testleri Gelistirme
VIII. Erisi Testi Türleri