[Turkmath:8389] Re: Fazıl Say dan matematiksel ve astrofiziksel twitler

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
17 Mayıs 2012 Per 09:45:36 EEST

Bildin Hüso,
ben tedavisi mümkün olmayan bir muhalifim.
ayşenur  arslan dan duymustum, bir şiir varmıs:
"*savundugum fikirler bugün iktidar olsa*
*ben yarın muhalefete gecerim"*.
Benim için de dogrudur!

Fakat bu defa  benim o cümlem muhalifligimden degil "ulvi" hislerimden
geliyor,
yani bu sır çözülemeyecek.

Çözüleceğine  *(b**en inanmıyorum**) *la kastetmek
istediğim, Gödel -Turing anlamındadır.

y.a.