[Turkmath:8399] Re: Fazıl Say dan matematiksel ve astrofiziksel twitler

Mustafa Akgul akgulxx at gmail.com
17 Mayıs 2012 Per 17:58:08 EEST

Bir sanatcinin ürününü,  bir teorem olarak  düşünmek yerine, bir sanat
eseri olup olmadina bakmak,  kitabını da bir deneme olarak bakmak  gerekir
diye dusunurum.   Sanatci, yaratici kisi farklı olmak zorunda. Bu dogal,
Yazarsa senfonilerini  dinleyip begenip, begenmediginize karar verirsiniz.
sanatci,  sezgileriyle hareket eder.  O bizden Nobel, field medali, yada
nature'de Sciemnce kabul istemiyor ki?

Ben daha hos gorulu davranmak gerekir diye dusunuyorum.

Mustafa  Akgul