[Turkmath:8939] Fwd: Matematik Öğretim programları

Timur Karacay tkaracay at baskent.edu.tr
22 Nis 2013 Pzt 02:49:30 EEST

-------- Özgün ileti --------
Konu: 	Matematik Öğretim programları
Tarih: 	Mon, 22 Apr 2013 02:45:21 +0300
Kimden: 	etudia etudio <etudio at yandex.com>
Kime: 	tkaracay at baskent.edu.tr

MEB'in yürülüğe koyduğu Matematik Öğretim Programı bu listede eleştiriye uğradı.
Bilim ve Ütopya Dergisi  Nisan 2013 sayısında Matematik Öğretimi konusunu ele aldı.
Matematikçilerimizin düşünce, görüş ve eleştirilerini adı geçen dergiye yazmaları, ileride Matematik  Öğretim Programı hazırlayacaklara yararlı olabilir.
etudio

believed to be clean.

believed to be clean.