[Turkmath:8786] Re: Docentlik Sinavi Juri Uyeligi

Mehmet Can mcan at ius.edu.ba
18 Şub 2013 Pzt 14:53:47 EET

Sayin Ercan

Meslekdaslarimizi "yaverler, muridler" olarak niteleminizi munasebetsiz
buluyorum.

Tahmin ediyorum ki karar vericilerin cogunun uzmanlik alani "satistically
convergence,
summability, Korovkin type theorems " ve onlarla iliskili konulardir.

Cumleniz ise, size yakismamis.
Yoksa yakismis mi?

Mehmet Can
International University of Sarajevo