[Turkmath:9746] Re: vefat hk.

Ömer Akın omerakin at etu.edu.tr
21 Nis 2014 Pzt 11:59:51 EEST

Ben de Belgin ve Mustafa hocalarımıza başsağlığı merhuma da
Allah'tan rahmet dilerim. Saygılarımla.

Ömer AKIN

On Mon, 21 Apr
2014 11:10:38 +0300, Ersan Akyildiz wrote:

> Degerli Liste Uyeleri
>

> ODTU Matematik Bolumu emekli ogretim uyelerinden, Doc. Dr. Belgin

Korkmaz'in babasi ve Matematik Bolumu Baskani Prof. Dr. Mustafa

Korkmaz'in kayinpederi Remzi Karaman 19 Nisan 2014 tarihinde vefat

etmistir. Merhumun naasi, 21 Nisan 2014 Pazartesi gunu (bugün)

Kocatepe Camii'nde kilinacak ogle namazinin ardindan Karsiyaka

mezarliginda topraga verilecektir.Merhuma Tanri'dan rahmet, kederli

ailesine bassagligi ve sabir dileriz.