[Turkmath:9748] Re: vefat hk.

Ulug Capar ucapar at sabanciuniv.edu
21 Nis 2014 Pzt 16:07:53 EEST

1965 te K.K.K. Elektronik Hesap Merkezindeki yedek subaylık günlerimden
beri tanıdığım, daha sonra ODTÜ lü yıllardaki meslekdaşım sayın
Remzi Karaman'ın vefatından derin bir üzüntü duydum.

Başta Sayın Belgin Korkmaz ve Sayın Mustafa Korkmaz olmak üzere ODTÜ
Matematik Bölümü mensuplarına ve matematik camiasına başsağlığı dilerim.

Uluğ ÇAPAR