[Turkmath] bir açıklama

Haluk Bingol bingol at boun.edu.tr
Thu Dec 4 20:51:21 UTC 2014

Zafer bey,

Sizi tanimiyorum. Bahsettiginiz kisileri, aranizda gecenleri bilmiyorum.
Bilmek de istemiyorum. Sizin acinizdan kimin "hoca" olabilecegi de beni hic
ilgilendirmiyor.

Ama son donemde gonderdiginiz mesajlardan, uslubunuzdan rahatsiz oldugumu
bildirme geregini duydum.

Listeye icinizi bosaltmak yerine ilgili kisilerle dogrudan temasa
gecmenizi, her ne ise,  problemi o sekilde cozmenizi oneririm. Liste
uzerinden cozulecegini umarim dusunmuyorsunuzdur.

Eminim benim bu yazdigim da sizi hic ilgilendirmiyor.

Iyi calismalar.