[Turkmath:9485] Re: (konu yok)

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
20 Oca 2014 Pzt 20:40:47 EET

TUBITAK'in "tesvik" olarak adlandirdigi sey rusvetin taa kendisidir.

Bir ulkenin bilim politikasi bu tur "tesvik"lerle gerceklesmez, bu tesvikler hirsizligi, parali dergileri gelistirir.

Turk Matematik Dernegi'ne bu konuyu tartismaya ve mumkunse bu rusvetleri reddetme cagrisi yapmaya davet ediyorum.

Zafer Ercan