[Turkmath:9486] Re: (konu yok)

Naci Cangul ncangul at gmail.com
20 Oca 2014 Pzt 20:53:35 EET

Sevgili Muhammed Hocam,

İşaretlenmiş listeye teşekkürler. Bir sorum olacak listeye; bilen varsa ve
cevaplarsa çok mutlu olacağım. Yıllardır sorduğum kimse de bilemedi
nedense... Devlet sırrı gibi. Umarım bugün bu sorunun cevabını öğreneceğim
dönüm noktası olur...

Bu listelere kim(ler) hangi kriterlere göre karar veriyor? Bu bilgi gizli
bilgi midir? Özellikle kriterleri çok merak ediyorum. İddia edildiği gibi
köprünün başını tutanların tercihleri mi etkin bu süreçte? Bir dergi neden
bir anda çok yükselir ya da düşer?

Bu alanda da her alanda olduğu gibi objektiflik elden gitmiş? Bunları
belirleyenler arasında bu liste üyeleri olduğunu sanıyorum, dolayısıyla bu
sefer cevap alacağımdan oldukça umutluyum.

Cevap alamazsam da bu teşvikleri rüşvet olarak değerlendirenlere hak
vermeye başlayacağım sanırım.

inc

--
Prof. Dr. Ismail Naci CANGUL
Bologna National Expert,

Tel:  +90.224.2940055
       +90.224.2941756
       +90.224.2941657
Fax: +90.224.2941898
        +90.224.4429044
e-mail: cangul at uludag.edu.tr
           ncangul at gmail.com
web: http://homepage.uludag.edu.tr/~cangul/

The International Congress in Honour of Professor Ravi Agarwal will be held
at Uludag University in Bursa-Turkey on 23-26th June, 2014. Please see
http://agarwal2014.uludag.edu.tr/.