[Turkmath:9906] Re: Kim Kime Dum Duma

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
5 Haz 2014 Per 11:51:47 EEST

benim inancıma göre:
bu torpaklar insanı çeker!
Levent  cengaverimiz de bakmışız türk matematigine (yahu bu türk kelimesini
de kullanırken bayağı tedirginlik hissediyorum, beni bu hale kim getirmiş
ola acep?), bu torpakların matematiğine diyelim o zaman, diyeceğim Levent
de bakmışız ilerde selman gibi, ali gibi kalıcı güzel katkılar yapmış
matematik dünyamıza. dolayısı ile biz şimdiden "bizdensin, seninle gurur
duyuyoruz" diyerek sahiplenelim ki kendisinde bir aidatlık hissi yaratmış
olalım. yoksa amerikada kaybolmak çok kolay, (bu hususta çok örnekler var).
bu arada ilişikdeki gazete küpüründen Levent in Mehmet Gül ile olan
dostluğu bir şeyi açıklıyor ama şu Çarşı aşkını da akıldan çıkarmayalım.