[Turkmath:472] Korovkin Teoremine Saygı lutfen

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
Sun May 3 20:40:29 UTC 2015

Fevzi Başar, ''Korovkin Teoremini eleştirecegine sikiysa kendin birşey yap'' gibisinden birşeyler yazmışti bu listede.

Yazdım sonunda!

Bugun bu listeden isdediğim bir makale hakkinda ekteki yazıyı yazdım. Ayrica buna benzer 9 ayri yazi daha yazdim. Bunlardan birini gonderiyorum.
Degerlerini ozelden isteyenlere gonderebilirim.

Sayin Basar, yazdigim elbette yanlis da olabilir, kontrol edebilir misiniz?

Bilindigi gibi Turkiye Korovkin Teorem cenneti. Turkiye'de en az bir gun ''Korovkin Teoremine Saygi Gunu'' olmali.

Zafer Ercan