[Turkmath:804] Re: Fwd:

cenap ozel cenap.ozel at gmail.com
Fri Nov 27 16:16:15 UTC 2015

bende ayni gorusteyim ama bence bence biraz abartıyorsunnn

ve genel yuvarlak konusyosun ithamda bulunuyosun dogru degil

bir seyi iddia ediyorsan lutfen kanıtla oyle de

bende karsiyim cirkinliklere

ama insanalr etkinlikler yapiıyor  bunlar guzel seyler sende yaptın boluda

benim yaptıgımla senin yaptıgın arasında ne farkı var

sende o alandaki eminent insanalrı cagırdın bende sende bir yerde
yayımlatmısın bende

yayımlatömak için kimsdeden para almadım

sadece sen ve arkadaslarının yaptıgı guzel digerlerinki cirkin degil bu
onuda durust olll

en iyi dileklerimlee