[Turkmath:812] Ankara - ODTÜ de esen "Aşk ve Matematik" fırtınasının ardından:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sat Nov 28 12:49:40 UTC 2015

Hep duyarız: "*ODTÜ lü olmak bir ayrıcalıktır..*!"
Perşenbe günü  bunu  bir defa daha yaşadım,
ben ne şanslı bir adamım!..
Konuşmasında "*Türkiye nin MIT si ODTÜ de bulunmaktan çok mutluyum*" derken
Frenkel in gözleri parlıyordu. Akşamki yemekte (resim), daha önce böyle
heyecan ve elektrik yüklü bir topumda bulunmadığını itiraf etti. Bu hususta
Bülent Karasözen meslektaşımızın kayda değer mesajını ekte paylaşıyorum.

Ne yazık ki bu haftanın CBT si ​yurdun 4 tarafına ulaşamamış..
​Örneğin ODTÜ' ye Cuma günkü Cumhuryet CBT siz varmış..?!
Ayrıca Bob Langlands'ın 1967 vesikalığı ve ​İkeda - Langlands resmi de CBT
de yer bulamamış.

​Bu arada 4 l​
​resim için
*Betül Tanbay*
​' a gecikmiş de olsa, çok teşekkürlerimle...

http://basin-arsiv.metu.edu.tr/2015-11-27/262036#git yazısının tam
versiyonu ilişikde: