[Turkmath:1131] Re: Ynt: Re: [PROMO][Tmd-uye: 1056] YNT: Kıvanç Ersoy

Ergun Yalcin yalcine at fen.bilkent.edu.tr
Thu Mar 17 11:34:16 UTC 2016

Merhaba Tuna,

Kıvanç ile haftaya ben de matematik konuşmayı umuyordum. O Bilkent'te iken başladığımız bir tartışma vardı sonlu gruplarla ilgili. Onunla bunları konuşmayı ben de çok isterdim. Şu an tutuklu olması hepimizi çok üzüyor. Özellikle de böyle haksız bir gerekçe ile tutuklanması.

TMD adına bildiri yayınlanması daha uygun diyorsanız öyle olsun. Ben özellikle engel olmak istemem. Sadece Türkiye'nin genel politik iklimini hatırlatmak istemiştim.

Selamlar,
Ergün