[Turkmath:1138] Re: [Tmd-uye: 1060] Re: Ynt: Re: [PROMO] YNT: Kıvanç Ersoy

Gonca AYIK agonca at cu.edu.tr
Thu Mar 17 11:30:26 UTC 2016

Merhabalar

Belki kongrelerde karşılaşmış olabiliriz ama Kıvanç’ı yakından tanıma şansım olmadı. Fakat tutuklanma heberinden sonra kendime gelmiş değilim.  İpek seninle de  tanışmadık ama ziyaretinde destek dileklerimi iletebilirsen sevinirim. Bir metin hazırlanmasını bende bekliyorum gerekirse hep birlikte ziyaret edelim. Ama Tuna Hocam  bende anlamadım derin bir sessizlik var. Aşağıda,  dün sosyal medya hesaplarımda tutuklananlardan birinin matematikçi olduğunu hissettiğim utançla  duyurmak istediğim mesajımı da paylaşıyorum:

“Benim bir tek kızım var. İkinci için fırsat ve imkan olmadı ve artık yaşım da geçti. Şimdiler de torunum olsa nasıl olurdu diye düşünüyorum. Kesin ben çok şımartırım. Bir de ona eskilerden ve eski anılardan bahsederim sürekli. Çok eskileri ve bu günleri nasıl anlatırım diye düşünüyorum. anlatmaya çekinirim aslında. Çünkü ya sen ne yaptın o yıllarda derse. Dün üç akademisyen tutuklandı. Biri Doçent Kıvanç Ersoy meslektaşım ve nasıl bir emektir yetişme süreci. Bunun büyük bir kısmı kişisel azim, gayret ve yıllarca uykusuz gecelerdir matematik te. Kıvanç Ersoy a torunu sen ne yaptın o yıllarda derse en azından bu soruya ben ısrarla barış istedim diyebilecek...”

Yakın zamanda güzel haberler almak dileklerimle…

Sevgiler

Gonca AYIK

Çukurova Üniversitesi

Matematik Bölümü