[Turkmath:1153] Kivanc Ersoy imza kampanyasi

Muhammed Uludag muhammed.uludag at gmail.com
Fri Mar 18 10:54:29 UTC 2016

TMD'nin imzaya açtığı metin belli ki üzerinde çok çalışılmış ve düşünülmüş,
herkesin ortak paydasına hitab eden bir metin ortaya çıkmış. Yönetimde
olsam ben de böyle bir metin ortaya koyardım herlahde..

Ancak yine de bazı meslektaşlar itirazlarını dile getirdiler.

Hocamın yurt içi ve dışındakiler hakkında söyledikleri ne kadar doğru..
Vapura bindiğim iskelenin 10 metre yanında başbakanlık girişi ve emniyet
birliği var. Yani, parça tesirini artırmak için kullanılan malzemeler
misali, ben de günde iki vakit o bombaların hedefindeyim. O kapıda nöbet
tutan adam sabah ev hanesiyle nasıl vedalaşır, düşünmeden de edemiyorum.

Yani başımızdaki tek tehdit hapse düşmek değil. Bu ülkenin nice evladını
heba eden tedhişin gölgesi altında ifade hürriyetinden bahsedilemez. Bu
sebeple, tedhişin kaynağını göremeyen malum bildiriyi içerdiği adil olmayan
hükümler yüzünden kınıyorum.

İçeriğine katılsam da TMD kampanyası bu bildiriye payanda gibi algılanacak
ve/ya kullanılacaktır. Maalesef bu işlerin teori ve pratiğinde bu var. Yüz,
bin isim arasında parça tesir artırıcı malzeme gibi kullanılmak
istemiyorum. Bu sebeple TMD metnine imzamı atmıyorum.

Kıvanç bey kardeşimle üç-beş senelik hukukumuz var. İmzacılar arasında çok
daha eskiden tanıdığım başka dostlarım da var. Onların kınadığım
fikirlerini ifade hürriyetlerine bir birey olarak sahip çıktığımı ayrıca
beyan etmek isterim.

Hürmetler

--
A. M. Uludag
http://math.gsu.edu.tr/uludag/

<javascript:_e(%7B%7D,'cvml','yilmhuse at boun.edu.tr');>>:

> Gordugum kadariyla TMD birlestirici sekilde en dogru metni olusturmus,
>
> Su an karsilasilan olayin onceki olaydan farkli oldugu asikardir,
> Burada kinanan, fikir ozgurlunun hapsedilmesi cevresinde odaklanmaktadir
> Onceki metne (asla teroru destekleyen bir yapida olmamasina ragmen) tam
> katilmayanlar da rahatlikla bu metni kabul edebilir.
>
> tesekkur ediyorum ve kolay gelsin

> H. Birkan YILMAZ, PhD
> Researcher
> Yonsei University, Korea
> Yonsei Institute of Convergence Technology,
> [...]

A. M. Uludag
http://math.gsu.edu.tr/uludag/