[Turkmath:1154] Re: [PROMO] Kivanc Ersoy imza kampanyasi

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
Fri Mar 18 11:30:47 UTC 2016

Dusunce ozgurlugu ekmek ve su gibi vazgecilmezdir. Dusunce ve ifade ozgurlugunun olmadigi yerde insanlik da olamaz.

Bes metre otemde beni tehdit eden bombanin yaninda da ozgurlugu ariyabiliyorsam iste o zaman insanlik o bombayi tehdit edebilecektir.
Aksi durum bomba bizden bin kilometre otede de olsa guvende olamayiz; dusunce ozgurlugunun olmadigi yerde insan kalir mi?

Zafer Ercan