[Turkmath:1830] KAHPEL E E E E E E E E R . . . . KALLEŞL E E E E EEE R R R R R R R . . . . VANDALLA R R R R R R R R R R R . . . . EN ADİCE SÖYLENEBİLECEK NE VARSA İŞTE ONLAR . . .

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Sun Jan 1 07:37:22 UTC 2017

Yüreğim yanıyor . . .

İçim Acıyor . .

İçim Kan ağlıyor  . .

içim kararıyor . .

Öfkeliyim . .

Hiddetliyim . . .

Bütün bunlar  sadece  ve sadece içimde kalabilmiş olan bir kaç insani
kırıntıdan oluyor . . .

Son yıllarda ülkemde Yaşananlar . . .bırakmamıştı içimde . . .insani
duyguları . . .

ancak öyle günlüklere boş göz boş kulak boş kafa ve boş ağız ile
bakabiliyor . . . gezen bir canlı olarak  yaşadığımı zannediyordum . . .

Ama öyle değilmiş . . .

Lanet olsun masuma kaleşçe . . .Kahpece  . . Vahşice saldıran . . .katleden
. . .

bu teröre . . . teröristlere . .  terör eylemlerine . . .destekçisine . .
.yaratıcısına . . .medet umanına . . . lanet olsun . . .

ama genede demeyeceğim ki . . .onlarda teröre mazhar olsun demeyeceğim . . .

Ne istediniz . . .yeni yılını kutlayan yüzlerce masumdan . . .

Ne yaptı ki onlar size . . .

Masuma hiç bir koruması olmayan  insanlara . . en güzel anlarını
yaşayanlara . . .

kahpece . . .ansızın vahşice . . kalleşçe . .  saldırmak . . .öldürmek
insan işi  asla olamaz . . .

Bunlar insan değil . . .insan kılığında dolaşan hayvan bile olamazlar . .
.tariflemek için kelime bulunamaz dilimizde . . .

Acım büyük . . .  içim sızlıyor . . . kahır içindeyim. . .

Acı ve öfkemi azaltmak için meburen paylaşmak  zorunda kaldım . . .

beni ne olur af edin . . .