[Turkmath:1831] Fwd: ITU68INS BENİM YENİ YIL TEMENNİM DE BU OLSUN . . .

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Sun Jan 1 10:35:00 UTC 2017

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Gönderen: Hüseyin Eğinç <huseyin.eginc at gmail.com>
Tarih: 29 Aralık 2016 17:14
Konu: ITU68INS BENİM YENİ YIL TEMENNİM DE BU OLSUN . . .
Alıcı: "1968 inş 68 inş." <itu68ins at googlegroups.com>, itu69insaat <
itu69insaat at googlegroups.com>

Yahu Edip . . .

Altına bez bağlı bebek olarak tasvir edilen  Yeni  Yıl  yani 2017  var ya .
. . o bebek haliyle . . .

Ben deli miyim . . .

2016  ihtiyarın hallaç pamuğu gibi attığı . . . kaoslara boğduğu dünyaya ve
hele hele altı üstüne getirilmiş Türkiye ye   . . .geleyim  . . .

diye söylenip durduğunu sen işitmiyor musun ki . . .  Bu bebeciğin sağlık
içinde büyüyeceğini düşünüp boş yere iyilikler diliyorsun  . . .

Döndü gitti o bebek . . .  Bana ne ne halleri  varsa görsünler . . .

2016 dedesine boklat tıkları dünyayı  . . .benim temizlememi beklemesinler
. . .

Ben bu bokları temizleyemem . . .temizlemeye kalkarsam . . . 2016 dedesinin
sürüklenerek kaçtığı dünyadan . . . ben sürüklenerek dahi çıkamam . .
.kalırım bu kaos bataklığında . . .

Bir de kalkmışlar bana    iyilikler getirmemi bekliyorlar . . . Önce onlar
iyileş sin  dünyayı ülkelerini iyileştirsinler . . . sonra beni çağırsınlar
 . . . diye bas bas bağırıyor . . .

Bakıyorum da  2017 bebeğinin bu canhıraş feryadını . . .   böyle boktan bir
dünyaya gelmeyeceğim diye bağırtılarını kimse duymuyor . . .

Lay lay lom . . .ne olur gel bebeğim . . . bize iyilikler  getir de ver
 bebeğim diye . . . altı bağlı 2017 bebeğinden  medet umuyor . . .veya  . .
. bebeğe yalvarıyoruz . . .

İşte bu nedenle . . .

*biz öncelikle  . . .*
*insan gibi insan olup . .  önce ülkemizi düzeltelim . . .*
*sonra da*
*daha güzel olması için de yeni yıl bebeğinden rica ve temennilerde
bulunalım diyorum . . .*

*Bu da benim  Yeni Yıl temennim olsun . . .*

29 Aralık 2016 16:16 tarihinde 'Edip Serter' via itu69insaat <
itu69insaat at googlegroups.com> yazdı:

Hepimize iyi bir yıl olmasını dilerim.
> E.S.
>

> On Thursday, December 29, 2016 12:48 PM, yilmaz akyildiz <
> yilmaz.akyildiz at gmail.com> wrote:
>

> heerkese sıhhatli ve mutlu günler diliyorum
> y.a.

Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "itu68ins" grubuna abone olduğunuz için
aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için
gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/itu68ins adresinde ziyaret
edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret