[Turkmath:1855] Fwd: Trump Gorevden Nasil Uzaklastirilabilir (How to remove Trump from office)

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Thu Jan 12 08:30:00 UTC 2017

BOP  kurgulaması ile ilgili yazmakta olduğum   serinin henüz daha paylaşıma
koymadığım kısmında bu  İsrael konusuna değindim . . . Ama şimdi Vedat ın
paylaşımı üzerine bu kısma kısaca değineyim.

1800  sonlarında İngiltere de başlatılan  İsrael devleti kuruluş
çalışmalarına.  Birini dünya savaşından dan itibaren, İstanbul da yaşayan
Polonya  musevisi Ben Goryon ve İngiliz kraliyet sarayına yakın bir
musevinin önderliğinde hız kazandı . . 1917 de ki Sykes - Picot gizli
anlaşmasında Museviler  e yer verilmemesi üzerine Britanyanın samimiyetini
sorgulayan Museviler  devlet olma çalışmalarını Amerika ya kaydırdılar . . .

Birinci dünya savaşından sonra Hitler ile Stalinin çoğunluğu Ziraat ile
uğraşan Musevilere uyguladığı soy kırım ve baskılar  artınca,  kısmen
Amerika önderliğinde ve kısmende Israel devleti kurma peşinde koşan
İstanbul da yaşayan Ben Goryon insiyatifinde ki siyon  teşkilatının
 baskıları sonucu Amerika tarafından belirlenen Filistin topraklarına  göç
başlatıldı . . .

Ve . . .

İkinci dünya felaketinden sonra Amerikanın Bm ye getirip onaylattığı karar
gereği İsrael devleti kuruldu . . .

O yüzden dir ki, .   Musevilerin Esrael in kuruluşunda ki  banisi Amerika -
Emperyal Oligark tır . . .

O Emperyal oligarklar . . .aynı zamanda kendilerini Amerikanın banisi
olarak da görürler . . .Çünkü Amerika nın  Birleşik devletler haline
gelmesinde   en büyük siyasi ve ekonomik güçün de sahibi dirler bu Emperyal
Oligarklar . . .

Sadece Türkiye  de  Musevi adı kullanılır . . . Amerika dahil diğer
ülkelerde Yahudi olarak adlandırılan Musevilerin . . .İsrael devleti . .
.aynı zamanda  Amerika dan ziyade  . . bu Emperyal Oligark ın,  dünyanın
merkezi olarak görüp kabul ettikleri  enerji kaynakları ile Arap islam
coğrafyasının,  batıdan  doğuya uzanan yolun   ortasına  merkezine
 kurdukları ileri karakolları dır . . .

Daha tatminkar bilgiyi BOP yazı dizimde bulabilirsiniz . . .