[Turkmath:1862] Fwd: Receeep & Vedaaaat

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Thu Jan 12 19:09:00 UTC 2017

IŞİD . . . Açık ifadesi ile "" Irak Şam İslam Devleti "" . . . Merkez üssü
 Rakka . .

Daha önceki adı . . . IİD . . .yani, "" Irak İslam Devleti ""  . . .

Nufüs alanı . .  "" toplu  kıyım silahlarını yok etme ""  iftiraları ile
2003 ten sonra Amerika ve İngiltere tarafından  parçalanması sonra sı
emperyal Oligark ın . . . Irak ı. . .

Kuzeyde Kuzey Irak Kürt otonom bölgesi,

Orta Irakta . . . Sünni Irak otonom bölgesi,

Güneyde . .     Şii Irak ın Merkez hükumeti olarak parçalaması sonrası,
ortaya çıkardığı ve siyaseten kabul ettiği bölgedir . . .

Yani IİD "" Irak İslam Devleti "" Emperyal oligark ın  bölge dinamiklerini
kontrol amaçlı kurduğu  bir otonomik yapıdır . . .

Bu yapının idaresi de Saddam ın Baas temelli subay ve valilerine
bırakılmıştır . . .

Kimlerdir bu valiler ve subaylar sorusunun cevabını bulursak IID nin ve
IŞİD din ne olduğunu ve kimler tarafından kurgulanıp ortaya çıkarıldığını
görürüz . . .

Bunun için de  kuruluşları ta  300 lere kadar indiği  tahmin edilen
dünyanın en eski en köklü gizli teşkilatı  olup, günümüz Mossad ının ve
güçlü Esrael ordusunun beyni olan Siyon teşkilatını iyi bilmek gerekir . .

Siyon teşkilatı her şeye rağmen 70 deki  Roma sürgününden sonra kutsal
topraklarda yaşayıp ölmek için kutsal topraklara dönen Musevileri, . . .
musevi olmayan yerel halka,  Romalılara, Hristiyanlara ve 650 den sonra da
Müslümanlara karşı koruyup kollamayı üstlenmiş, yeri geldiğinde paganist
iyi bir pagan,  Hristiyan rahibinden daha bilgili bir Hristiyan,  İslam
bilginin den daha bilgili bir Müslüman olarak görünmüş ama kendilerini
deşifre etmeden Musivelerin bekasına adamışlardan oluşan bir teşkilattır bu
. . .

Bu teşkilatın beynine ve çalışmasına Esrael devleti dahi inemez. . .Sadece
görünürleri ile temas kurulabilir . . .

1917 Sykes - Picot anlaşmasında asıl kazığı yediklerine inanan bu Siyon lar
ile Amerikailk olark 40 yılların başında birlikte hareket etmeye başladılar
. . Bir rivayete göre Amerika Siyondan gördüğü baskı ve aldığı teklifler
karşısında Esrael in kuruluşunu üstlendi . . .

Amerika bir rivayete göre BOP u bu siyonlar ile beraber kurguladı . . .

BOP un ip uçları hep bu siyonlardan alındı . . .Kurgusunun da bu siyonlar
tarafından yapuıldığı söylenir . . Bu gün Emperyal Oligarklar ile bu
Siyonun görünür  kişilikleri iç içe geçmiştir deniyor. .

BOP kurgulanıp yürülüğe konmaya başlandığı 90 ların başlarında,  Müslüman
ilahiyat bilgini kadar bilgiye sahip olan siyon mensupları,  Ortadoğunun
merkezinde Irakta *""Kesnizani ""* adlı bir tarikat kurdular . . .Bu
tarikat çok gizli, kapısı herkese açık olmayan   sünni  bir tarikat olarak
ortaya çıktı . . .

2000 lere gelindiğinde . . .Saddamın karısı ve bir çok akrabası ile merkez
ordu komutanlarının pek çoğu bu tarikata üye edilmişti . . .

Diğer  bir gurup siyonlar ise Barzan ı mesken tuttular . . . Talabani
düşmanlığı ile Kuzey Irak dahilinde ve haricinde Barzaniyi destekleyip
kolladılar . . .

Kürtleri bölünmeden kurtarıp Kuzey Irakta birleştirebilmeleri için
Talabiniyi ilk devlet başkanı yapıp Bağdat a yolladılar . . .

79 ırak - İran savaşında,  İran karşısında ancak iki ay durabilir denen
Irak ordusu neredeyse Tahrana yürüyecek hale gelmişti . . . İki günde
Kuveyti  silip süpürmüştü Irak ordusu . . .

Peki ne olmuştu da 2003 savaşında Amerika karşısında hiç değilse
konvensiyonel silahları ile direnemedi, şehir savaşına girmedi bu güçlü
ordu . . .

Ne olacak . . . Saddamın karısı galiba kızı dahil, bütün valileri ve merkez
ordunun komutanları Bağdatı adeta Amerikaya teslim ettiler . . . Saddam
durumu geç fark etti ve bireysel olarak kaçış planı düzenledi . . .

Siypon bütün olup bienler ile kimlere neyin verileceğini bi,ldirdi
Amerikaya . . .

İşte Irak İslam Devleti   ni kuranlar bu Kesnizanı mensubu olan  ordu ve
komutanları ile valilerdir . . .

Amerika Irak ı Şii yönetime bırakıp çekilince . . . Sünni olan bu IİD ye
Irakın her tarafından gelen süüni akımı içinde bulunan aşırılar ile şii
 yönetimin aşırı mezheosel baskılarına direnmek için Kontrollü veya
kontrolsüz şekilde gelen Talibanlar ile   IİD nin çizgisi radikal
 sünniliğe  çekildi . . .

Suriye siyasi gerilimi sonra çıkartılan iç savaşta Şii liğe yakın duran
İranın Akdeniz ayağındaki Esad rejimini yıkmak için Katar ve Suud üzerinden
ve ülkemiz eli ile Suriyeye sokulan aşırı  dinci . . vahabi karakterli El
kaideciler . . .suriye ve Rakka üzerişnden Iraka indiler . . .

IID ile birleşip onları da radikal cihatçı çizgiye çekerek Irak Şam İslam
Devleti ni kurdular . . .

Şimdi biri çıkıp ta bana . . .

bu Işid  de Amerikanın . . . Emperyal Oligark ın  . .  ve Esrael in parmağı
yok . . . Bunlar BOP un birer parçaları değildir der mi acaba . . .

Çok acele oldu . . .okumaya çalışana  evrenin güçleri yardım etsin d,yorum
. . .