[Turkmath:1867] Fwd: Fwd: Fwd: Receeep & Vedaaaat

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Sun Jan 15 09:53:13 UTC 2017

*Sevgili Huseyi*

*Kelilemer ve cumleler kafamizda kecenlerin kagida yansimasidir. Talibabi
tabi biliyoruz .  *

Taliban bütün İslam alemine ve hatta  bütün dünyaya yapılmış en büyük
kötülüktür. . .

Çünkü bu örgüt Rusyanın başına  değil sadece Afrika ve Orta doğudaki İslam
aleminin başına musallat ve dert edilmiştir . .En büyük kötülük te
özellikle Pakistan a yapılmıştır . . .Çünkü bu örgüte yetişme ve eğitim
için Pakistan toprakları seçilmiştir. . .

Amerikanın SSCB uğruna Dünya ya  yaptığı bu kötülüğün bir benzerini yapmış
birülke  veya bir lider bana söyleye bilirmisiniz . . .  Kötülük yaptığı
ülkeler ise . . .öylekelli felli . . .Amerikanın yoluna çıkabilecek cinsten
ülkelerde değil . . .onun silah pazarı olmuş üçüncü dünya ülkeleri bunlar .
. .

İnsani açıdan baktığında . . .bu ülke insanlarının ne çekisi vardı da bu
ülkelerin başına ömür boyu sürecek bu derdi açtı   bu cezaya hükmetti
 Amerika . . .

*Bunun sovyelere karsi cia trafindan egitilmis dinden istifa efilerek
kurulmus bi karsi kuvvet oldugunu kimse inkar etmedigi gibi belgelerle
ispatlanabilir acikliga kavustugu kesin. Amac sovyetleri afganistansan
temizkemekti ve basardilar.*

Afganistan dan SSCB yi temizledi de ne oldu . . . Afganistan bu gün daha
iyi durumda mı yoksa daha kötü durumda bir cehennememi döndü . . . SSCB mi
cehenneme döndürdü Afganistan ve Pakistanı yoksa Amerikenın yarattığı
Taliban mı döndürdü bu coğrafyayı cehenneme

Acaba SSCB Afganistanı işgal etseydi de hiç çıkmasaydı . . .bundan daha mı
kötü olacak tı Afganistan. . . Bu gün Türkiler de Azarbeycan da v.s de ki
halkların durumu Afganistan dan daha mı kötü . . .

Bu gün Amerika Afganistan a  soktuğu diğer ülke askerleri ile beraber   bu
Taliban ile savaşıyor Afgan halkını bu talibandan korumaya  çalışıyor neden
 . . .Neden Nato ya terk edip elini eteğini çekti gitti şimdi Afganistan
dan . . .Neden

Neden yarattığı bu canavarı yok etmedi . . . Ne düşündüğü var dı Amerikanın
. . .
Simdi gelelim sizin cumleye: "hadi isid i birakalim" la baslayan cumlenize:
affedresiniz ama bu tartismanin ana konusu bu. Isidi musadenizle
birakamayacagiz. Isid in bir cia orgutu olup olmadigi asil mesele talibanin
evalution i degil.

IŞİD in ne olduğunu   az önceki şu
​
 170114 . . . IŞİD - BOP - AMERİKA VE ESRAEL BAĞ...
<https://docs.google.com/document/d/1OGqZNLpYGln8jaPJTphyxM7ZQMYwgtU2Foxw2k_oobQ/edit?usp=drive_web>
*​*
sohbetimde yeterince anlattığımı  zannediyorum . . . Amerikenın talimatları
gereği yarım adadaki petrol yataklarına zarar vermesinler veya buralarda
dert açmasınlar diye Işid Suud ve Katar hapisanelerinde tutulan El
Kaideciler in Suriye ye nakledilmesi sonrası oluşan caniler ordusu olduğunu
bu ekranlarda en az üç dört defa yamışımdır da . . . Ben bunları aklımdan
kurgulamıyorum . . .Özellikle Cia ve mossad - Siyon  bağlantısı üzerinde
sizin hala daha ısrarla bu söylemi devam ettirmenizin sebebini az çok
tahmin ediyorum . . .CSohbetin sonunda bunu da biriki satır ile arz
edeceğim. . .

*Benim sizin cumlenizden cikardigim sonuç  su: nasil ki cia sovyetlere
karsi bir islamist teror grubu kurduysa ayni politikayi bu gun amerikaya
karsi savasmak icin el kaide ve isid vs adlicgruplarini kormakla
surdurmektedir?*

Hayır Recep böyle değil . . .

Amerika veya daha doğru bir ifade ile Emperyal Oligark diyelim . . .Böylesi
daha gerçekçi bir ifade olur . . .
Yarattığı Canavarı   bir silah olarak kullanmak için  yok etmk istemedi . .
istemiyorda . . . Bak Suriyeden elini eteğini sessizce çekip gitti . .
.Tıpkı Afganistanda yaptığı gibi . . .

Bu gidişinin Bahanesi ise. . .
Taliban  canavarına doğurttuğu El Kaidenin   vahşi yavrusu olan  IŞİD  ı
ancak yeni, temelinde islam ve mezhep olmayan etnisite olan yeni bir
canavar yaratarak yok ederim . . . dayatması oldu . . .

Kimler bu yeni yaratmaya çalıştığı  canavar . . . Kökü 1915 lere varan
çalışmalarının eseri olan PYD . . . PYD kim PKK

Niyeti ne bu Emperyal oligarkların . . .

Bir  Taliban canavarı  yarattılar.  Onu terbiye edeyim derken onun yavrusu
 olan El kaide . . ."" Sen benim annemi mi terbiye etmeye kalkıyorsun dedi
ve 11 Eylül de annesinin yaratıcısına saldırdı . . . Onun başını yok
ettiler ama gövdesini canlı bıraktılar . . .Neden . . .Gün gelir ben buna
bir baş kor bunu birbaşka yerde kullanırım dediler de ondan . . .

Şimdi ne yapıyorlar . . . El kaideden olma ve ebeliğini yine kendisinin
veya görevlendirdiği Katar - Suud ve Türkiyenin yaptığı   Işid denen vahşli
ve azgın canavar yavrusunu öldürmek  için PKK yı yani PYD yi
canavarlaştırmaya çalışıyor . . .

Karşısında bir tepki gördüğü için de . . .işlerin boka gitmesi için kenara
çekiliyor . . . Yani artık Avrupa nın da dahil olduğu    bu coğrafyaları
canavarlar  ile boğuşan coğrafyalar haline getirmek istiyor . . .

Çünkü  izole edilebilir bir coğrafyada  Ada devleti  olmanın getirdiği
 megalo ideası var . . .

Bu megalo idea nedeniyle dir ki . . .

11Eylül sonrası . . . İnsanlık utancı olan . . .bütüğn dünyayı
insanlığından utandıran . . .Guantanamo işkence hanesi yarattılar . . . Ne
yazık tır ki . . . Amerika halkı . . .bu işkence hanenin varlığından en son
haberdar olan halk oldu . . . Bütün dünya bunu izlerken Amerikalı lay lay
lpom diyordu . . . Taki Senatodaki soruşturma  komisyonunun raporu  kamuya
sızdırıla na kadar . . . Sonra dünyadan utanmayanlar . . .galiba kendi
halkından utan dılar da insanlık suçlarının pervasızca işlendiği Güantenamo
  kapatıldı . . .

Bu da yetmemiş gibi . . .
Dünya daki uluslar  ve devlet ler hiçe sayılarak

ben bu dünyanın efendisiyim pervasızlığı  . . .ve
işkencecilerin ""ya ülkemde duyulursa insanlık suçu işlediğim ve
yargılanırsam . . ömür boyuna çarptırılır ım korkusu . . . içinde . .

CİA  nın işkence uçağına konan guantanamo sakinlerine,  havada değil de
Türkiye, İtalya, Fransa, Almanya,  İngiltere, Suud v.s gibi pek çok ülkenin
hava alanlarında insanlık dışı işkenceler uygulanması . . . .   gibi
pervasız uygulamalar da yine bu Emperyal oligark ın bu dünyaya bakışını
açık açık göstermektedir . . .

""Ben güçlüyüm ben büyüğüm . . .ben idare edenim . .  Tekgüç . . tek irade
. . tek failim . . .Ben para tanrının tek makamıyım. . . . .   Dolardaki
Piramitin üzerinde bütün dünyayı gözleyen ve yöneten tek "" Göz ""  Ancak
benim  diyor  Amerika . . .

Bunu açık açık da söylüyor Emperyal oligarklar . . .

Nasıl mı söylüyorlar . . .  7.5 milyar olan dünya nüfusunu sorulduğunda bir
milyar olarak gördüklerini açıkça ifşa ederek söylüyorlar . . . Dünya
nüfusunun 7.5 milyar olarak hatırlatıldığında da . . .

"" Dünyanın gerçek nüfusu 1milyardır . . .diğer 6.5 milyarı bu milyar dünya
nüfusunun refah ve huzuruna  hizmet için vardırlar ""  diye açıklık
getiriyorlar . . .

Emperyal oligarklar ;

Kendi  inançları, inanç uygulamaları ve inanç ritüelleri dışındaki tüm
inanç uygulama ve ritüellerini,   konvansiyonel silahlar dışında sahip
oldukları  toplu felakeket silahlarını, amerika dışındaki bütün  etnik,
dinsel, inançsal ve mezhepsel örgüt yapılanmaları,  kendi algılarına ters
düşen bütün özgürlük ve demokrasi  anlayışlarını,   sermaye
yapılanmalarını, komünizm ve sosyalizm gibi bütün algıları, insan
 bilincinin iradesi dışında yönlendirme yönetme ve yönlendirme gibi
 uygulamaları . . . iblisin yapılanmaları ve şeytani uygulamalar olarak
 görürler  ve gösterirler . . .

Ama gelin görün ki bütün bunların . . . babaları. . .anaları . .
.doktorları . . .ebeleri  ve hatta bebek bakıcıları hep Emperyal oligarklar
olmuş ve bunları da ne yazık ki . . .Amerika  ve Amerikan halkı eli ile
yapmışlardır . . .

*Bunu anladigim an bir arap oldugumu ilan edecem. Bunun ispatini reimann
teoremi ispatindan da cok daha merak ediyoru*m.

Bu sözlerimi kendim üretip kurgulayacak kadar akıl sahibi değilim . .
.Bunları söyleyecek kadar aklım olsa ben de sizler gibi olurdum . . .

Bu cümleden olarak derim ki bunlar tamamen bilgiye dayalı sözler . .  Hemde
ekmeğe suya erişmekten daha çabuk daha kolay erişilebilecek kadar yakın
kaynaklardan elde edilebilecek bilgilere dayalıdır Recep . . . Arayacak
olursan . . en basit bir fizik kuralına erişmekten daha çabuk erişebilirsin
bu kaynaklara . .  Ama yeter ki iste . . .

Tabii şunu da söylemeden sohbeti bitirmemek lazım . . .

Emperyal oligarkın  . . .bileğinin   asla bükülemeyeceğini bana bir kere
daha gösterdiği bu sohbet . . .

Neden ve nasıl mı . . .

Öyle bir entelijans oluşturmuşlar ki . . . Bütün dünyadan  daha etkin
 uygulama  yönlendirmeler ile  öncelikle Amerika halkının beyin
fonsiyonlarını etkileyip  sadece  oligark  bildirimlerinin doğruluğuna
 inanır hale getirmişler Amerikada yaşayanları . . .

Bunu da öylesine güzel becermişler ki . . .oligark ın teyid etmediği beyan
etmediği bütün her her  düşüncenin "" komplo aşlgısı "" olduğunu beyinlerin
derinliklerine adeta nakşedip . . .bu konuların  irdelemesine öğrenilmesine
. . .adeta beyinsel yasak getirmişler . . .

  Bunu daha da açmamı ben den beklemeyin. . . .   Pavlov un köpek
deneylerini bir anımsamaya çalışın derim . . .

Kimseyi kırmak dökmek itham etmek gibi asla bir niyetim olamaz . . .

Ne inançları savunmak . . .ne rejimlere yandaş  çıkmak eleştirmek benim ne
görevimdir . . .ve nede ben böy bir yeteneğe sahibimdir . . .

Ben    edindiğim bilgiler ile hayvan ve insan beyni arasında gidip gelen
aklımdakileri . . . kıt olan analiz ve sentez yeteneklerimle yani kıt
düşünme kabiliyetim ile bunları söyledim yazdım . . .

Yanlış doğru . . . eksik noksan . . . gerçeğe yakın veya   uzak . .
.olabilir bu söylediklerim . . .

Bunları düzeltebilir veya yanlış gerçekten uzak diyebilirsiniz . . .

Ne derseniz deyin ama denecekler . . . yansız ve insanlık felsefesine uygun
ve de bilgiye dayanır şekilde olsun . . .

Bu yanlış . . . ne den yanlışı bildirilmiyorsa . . .

Bu noksan . . .noksanı nedir söylenmiyorsa . . .

Bu gerçeklere uymuyor . . .neden uymadığı açıklanmıyors a. . .

BU sohbete hiç bir şekilde katkı sağlamayacağı açık bir gerekçe oluşturacak
. . .

Bu yanlış. . . Bu noksan . . .Bu gerçek değil gibi ifadeler gavli mücerette
uçuşup kalacaktır . . . .