[Turkmath:1911] KİMSEYİ GÖRMEDİM BEN SENDEN DAHA GÜZEL . . .KİMSEYİ TANIMADIM BEN SENDEN DAHA ÖZEL . . .

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Fri Jan 27 05:46:49 UTC 2017

KİMSEYİ TANIMADIM BEN SENDEN DAHA GÜZEL!

   -
   <http://tv.sozcu.com.tr/2016/haber/video/kimseyi-tanimadim-ben-senden-daha-guzel-2#>

   -
   <http://tv.sozcu.com.tr/2016/haber/video/kimseyi-tanimadim-ben-senden-daha-guzel-2#>

   -
   <https://plus.google.com/share?url=http://tv.sozcu.com.tr/2016/haber/video/kimseyi-tanimadim-ben-senden-daha-guzel-2>

   -
   <?Subject=Kimseyi%20tan%C4%B1mad%C4%B1m%20ben%20senden%20daha%20g%C3%BCzel!&Body=Bu%20videoyu%20mutlaka%20izle:%20http://tv.sozcu.com.tr/2016/haber/video/kimseyi-tanimadim-ben-senden-daha-guzel-2>

   -

Ülkemizin içinde bulunduğu günlerde, Cumhuriyet’in kurucusu Mustafa Kemal
Atatürk’e duyulan özlem artık çeşitli mecralarda daha sık dile getirilmeye
başladı. Hazırlanan bir Atatürk klibi de bunlardan biri olarak dikkat
çekiyor. Ünlü rock grubu Duman’ın ‘Senden Daha Güzel’ şarkısının sözleriyle
birleştirilen Atatürk görüntüleri izleyenlerin tüylerini diken diken
ediyor. İlk önce Beylikdüzü Belediyesi’nin Youtube hesabından ve birkaç
vatandaşın Facebook hesabından paylaşılan görüntüler fark edilince kısa
sürede sosyal medyada paylaşım çılgınlığı yaşanmaya başladı.
HABER <http://tv.sozcu.com.tr/kategori/haber>