[Turkmath:1912] Re: ITU68INS KİMSEYİ GÖRMEDİM BEN SENDEN DAHA GÜZEL . . .KİMSEYİ TANIMADIM BEN SENDEN DAHA ÖZEL . . .

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Fri Jan 27 05:51:51 UTC 2017

Kimseyi Tanımadım Ben Senden Daha Güzel ATATÜRK..! - YouTube
<https://www.youtube.com/watch?v=lc60fcLzFoE>
[image: Satır içi resim 1]▶ 1:24
<https://www.youtube.com/watch?v=lc60fcLzFoE>
https://www.youtube.com/watch?v=lc60fcLzFoE
15 Kas 2016 - ŞAFAK EROL tarafından yüklendi
Kimseyi Tanımadım Ben Senden Daha Güzel ATATÜRK..! ŞAFAK EROL ... Atatürk
İçin Yapılan Özel Bir Klip ...
Eksik: fox ‎haberde