[Turkmath:2341] Re: Selman ve Zafer, iki yiğit delikanlı askerler:

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Thu Jul 6 14:16:01 UTC 2017

Fetulah ve cemaati 98 de başlayan  kovuşturmanın sonunda . . .  selefi
islam üzerinden siyasi ikbal peşinde olduğu . . .Cumhuriyet  ve
kurumlarından rövanş almak peşinde olduğu  açık deliller ile ortaya kondu .
. .  Hakkında soruşturma başladı dava açılma arefesinde devrin BBsi olan
Ecevit in uyarıları ile ülkeden kaçtı . . .davası sürdü gitti . . .

2002 de  Fetulahın   cemaati ve  Erbakanın . . .erbakandan aradığını
bulamayan Tarikatların . . .ve tabii ki de Iak ı istila etmek isteyen
güçlerin sayesinde . . .

Fetulah ile aynı menzilinin ortak olduğunu yakın üç dört  sene  öncesine
kadar her fırsatta terennüm etmeye hiç çekinmeyen . . .Oretak menzilde . .
. kadim dost olan  Recep ele geçirdiği iktidar gücü sayesinde  . . .
Fetulah ın yargılanması   siyasi baskılar sonucu  af kararı ile
 sonlandırıldı . . .

Kimse di,yemez ki, 99 larda Fetulah . . .   selefi islamın pırıl pırıl
 cihatçısıydı da 2010 lara  . . .  2012 lere gelindiğinde . . . cihat
teröristi oldu çıktı . . .

Recep in illegaliteler ile sunduğu iktidarının yarısını beyenmeyen . . .
Recep in . . ."" ne istedin de vermedim sana devletten "" sözleri ile ifade
ettiği üzere  kendisine  devletin zenginlik ve kurumlarının yarısından
fazlası sunulmuş olan . . .Fetulah . . .yani Recep in  kadim iktidar ortağı
. . .

Sunulandan fazlasını isteyince kopmadı mı kızılca kıyamet . . .

Ortak oldukları selefi islam menziline yürüdükleriyolda çıkardıkları . .
birbirlerini yok etme savaşının . . .meydan muharebesi 15 Temmuz da yapıldı
. . .adına da Demokrasi savaşı kondu. şimödi . . .

Kimse diyemez kimenzili ortak olanların biri suçluysa diğeri suçsuzdur diye
. . .

Zaten kadim ortak . . .Recep . . .

Milletim ve Rabbim beni affetsin diyerek . . .Suçunu ifşa etmi,şaf
dilemiştir . . .

Recep milletten ve Rabbinden afdileyip işi bitirirken . . .

Bank Asyaya  yatırılan maaşlarını . . . Bank asyadan kart ile çektikleri
için pek çok gariban işçi sınıfı . neyazık ki SGK tarafından fişlendikleri,
,için . . .KHK lar ile işlerinden atılıp . . .iş bulamaz olup açlığa mahkum
edildiler . . .

Adalet bu . . .

Bazıları . . . suça ortak olduğunu beyan edip . . ."" beni Milletim ve
Rabbim af etsin "" diyerek   işi bitiriyor . . .

Suça ortak olup olmadığı pek çok işçi . . .sırf Recepin zamnında şanla
şöhret ile tören ile açtığı  Fetulah ın  eğitim kurumlarında çalıştığı
okuduğu veya çeşitli   kurum ve kuruluşlar dan maaş aldığı için   açlığa
mahkum yaşıyor . . .

Konuyu birazda bu açıdan değerlendirmek lazım gelmez mi . . .

Virüs
bulunmuyor. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

6 Temmuz 2017 15:28 tarihinde yilmaz akyildiz <