[Turkmath:2377] Re: [PROMO][Tmd-uye: 1762] Re: Saygılarımla bir yaz dönemi notu

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Mon Jul 24 14:22:16 UTC 2017

Ben bu işi hiç anlamıyorum Yılmaz . . .

Türk matematik derneği . . .dendiğinde bende ..Türkiye de  yetişmiş . .
matematiğe ve Türk ergenlerine hizmet vermiş matematik ile uğraşan
saygınların  kurdukları derneği çağrıştırıyor . . .

Senle senelerdir yaptığım sohbetlerde . . .sen bana . . .matamatikçilerin
mantığı 2 x 2 = 4 kadar sade ama nettir . . .
Bir öyle  . . .bir böyle neticeler ile sonlanan hiç bir  düşünce .
.matematikçinin  mantığında da . . düşüncesinde oluşmaz . . . Bunlar bizim
mantığımızda hep errör verir . . .

gibi . . .gibi  anlatırdın matematikçiyi de . . .matematiği de . . .

Türkmat sitesinde okuduğum sohbetlere baktığımda . . .

Ya sen bana matematiği  ve matematikçiyi yanlış tanıttın . . .

Ya da  sitedeki bu sohbetler . . .matematikçi  sohbetleri değil . . .

Yılmaz ( Akyıldız ) bana bu konuda biraz yardımcı olabilirmisin lütfen . . .

24 Temmuz 2017 12:07 tarihinde Zafer ERCAN <