[Turkmath:2379] Re: [PROMO][Tmd-uye: 1762] Re: Saygılarımla bir yaz dönemi notu

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Jul 24 15:00:07 UTC 2017

hüseyin eğinç bey kardeşim

sen de bazılarımız gibi (kara) Selma Soysal ve Okyay Kabakçıoğlu nun
rahle-i tehrisatından (doğrumu söyledim?) geçmiş birisin.
matematik zamanında öyle idi
hala da öyle
ama buradaki yazışmalar matematik hakkında değil!,
"siyasi matematik diyelim", onun hakkında.
ben de o işden hiç anlamam
bana sorma!
belki Zafer Ercan sana yardım edebilir.
şimdi top zafer ercan da: