[Turkmath:2606] $1,000 lık iddiayı unutmuşum dün gece eklemeyi veya "deli" ler 2 ye çıktı, veya ben hiç bir şey bilmiyormuşum!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Oct 24 06:41:22 UTC 2017

bahsi geçen "manyak" adam kendisinden o kadar emindi ki
dün gece bana şu teklifi dahi yaptı:
benim:
yani sen şimdi diyorsun ki 5 x {5} bir kümedir? soruma
"evet, aynen. sapına kadar küme"

​len manyak bir küme ile bir sayıyı nasıl çarparsın soruma

"hacım, çarpılanlar hep kümedir. 1000 dolar iddiasına varım
doğal sayılar üzerindeki toplama ve çarpmayı kullanarak onları integers
üzerine genişletiyorum

dün gece hepinizden yardım istedim, sağ olsun Muhammed sayesinde biraz
uyuyabildim.
sabah ekrana bir baktim bir başka "deli" yardımıma koşmuş ama bana faydası
yok,
hani derler ya "*deli deliyi görünce çomağını saklarmış*"
aynen o miasl!
işde buyurun: