[Turkmath:2615] Re: [Tmd-uye: 1902] Re: $1,000 lık iddiayı unutmuşum dün gece eklemeyi veya "deli" ler 2 ye çıktı, veya ben hiç bir şey bilmiyormuşum!

Mehmet Can mcan at ius.edu.ba
Tue Oct 24 09:57:56 UTC 2017

Sayin Akyildiz

Aksama daha cok var. Umarim bu geceniz, onceki gibi olmaz:-)))

Sizin "bulanik mantik" hakkindaki cumleniz, Arf'in 1965 (te diyelim) topoloji hakkinda soyledigine ne kadar benziyor.

Sayin Ulug Capar'in şahitliği ie sayin Arf'in fikrini degistirecek kadar yaşadigini ogrendik.

Sizden de umitli olmamamiz icin hic bir sebep yok.

Turkiyeli bir ogrenciyle su siralarda baslamak uzere oldugumuz bir doktora tezi macerasinin çercevesi:

Neuro Fuzzy Control

Mehmet Can
Prof. Dr. Mehmet Can
The University Information Technology Center

INTERNATIONAL UNIVERSITY OF SARAJEVO
Hrasnicka cesta 15, 71000 Sarajevo, B&H
Phone: +387 33 957 150 ; Fax: +387 33 957 105
mcan at ius.edu.ba   ius.edu.ba/mehmet-can