[Turkmath:3170] Re: TYılmaz Akyıldız'ın mektubu önemlidir ve yerindedir

Attila Aşkar AASKAR at ku.edu.tr
Thu Aug 9 18:07:13 UTC 2018

Değerli arkadaşlar;

Yılmaz Akyıldız arkadaşımızın mektubunun konusu önemli ve yerindedir.

ICM 2014 ve ICM 2015 farklı konularda da olsa iyi başlangıçlardır.

Internet’te açık bir seçme yöntemi bulamadım. Bu işlerde etkili olmuş
kimselerden doğrudan öğrenmeye çalışılması gerekiyor.

İşlemlerin nasıl olduğunun inceliklerini öğrenip, sizlere de duyurmaya çalışacağız.
Önümüzdeki yıllardaki tüm uluıslararası ciddi konferanslarda ülke matematiğinin
prestiji açısından yapılabilecek neler varsa öncelikle ele alınması gereklidir.

Saygılarımla,

Attila Aşkar