[Turkmath:3183] Re: Bayram dileklerim ve ICM den bir bilgi daha

Attila Aşkar AASKAR at ku.edu.tr
Thu Aug 16 09:55:13 UTC 2018

Değerli arkadaşlar,

Sizlere önümüzdeki Kurban Bayramını gönlünüzce

kutlu ve mutlu geçirmeniz için en iyi dileklerimi sunarım.

ICM kapsamında Oğuz Şavk ve İlhan İkeda’nın özenli Fields madalyaları

sunumları ve verdikleri kaynakları umarım pek çoğumuz okuduk.

Kendilerine TMD Yönetim Kurulu olarak da teşekkürlerimizi bildiririz.

ICM kapsamında ödül alan ve sunum yapan ülkemiz matematikçileriyle

Duyulan Sevinç ve gurur da pek çok kimse tarafından dile getirildi.

ICM web sayfalarını karıştırırken bir bilgiye daha rastladım.

Onu da sizlerle paylaşmak istiyorum.

İran kökenli Stanford üniversitesi profesörlerinden olup 17 Temmuz

2017 de 40 yaşında vefat eden Meryem Mirzakani için bir anı toplantısı yapılmış.

Bu toplantıda “anı konuşması / Tribute” u yapanın bir üyemiz, Betül Tanbay,

olması da çoğumuza bir sevinme ve gurur kaynağı olur düşüncesiyle

dikkatinize getiriyorum.

http://www.icm2018.org/wp/2018/07/31/tributes-paid-to-mathematics-shining-light-maryam-mirzakhani/

Saygılarımla,

Attila Aşkar