[Turkmath:3185] Re: TMD Genel Kurulu duyurusu

Attila Aşkar AASKAR at ku.edu.tr
Fri Aug 17 10:12:43 UTC 2018

Değerli arkadaşlar,

Derneğimizin olağan Genel Kurulu ile duyuru aşağıdaki gibidir.
Bu duyuru 15 Ağustos 2018 günü Tünaydın gazetesinde de ayrıca yayınlanmıştır.

Gündemde, toplantı öncesi ve sırasında yapılan önerilerle, düzenlemeler yapılabilir.
Önerileriniz varsa lütfen gönderiniz.

Gönlünüzce bir bayram kutlaması için en iyi dileklerim ve
Saygılarımla,

Attila Aşkar

TÜRK MATEMATİK DERNEĞİ OLAĞAN
GENEL KURUL TOPLANTI İLANI

Derneğimizin Olağan Genel Kurul Toplantısı, 14 Eylül 2018 Cuma günü saat 16.30 ‘da “Sabancı Üniversitesi Karaköy İletişim Merkezi, Bankalar Cad. No:2, 34420 Karaköy-İstanbul” adresindeki Dernek Merkezinde yapılacaktır. Çoğunluk sağlanamadığı takdirde toplantı 28 Eylül 2018 Cuma günü saat 16.30’a ertelenerek aynı yerde çoğunluğa bakılmaksızın yapılacaktır.

                                       YÖNETİM KURULU

GÜNDEM
1. Yoklama
2. Açılış ve Başkanlık Divanı seçimi
3. Saygı duruşu
4. 2016-2018 TMD faaliyetleri hakkında bilgi verilmesi
5. Denetim Kurulu Raporu
6. Ankara Şubesi faaliyetleri
7. Etkinliklerin tartışılması ve onaya sunulması
8. Matematik Dünyası hakkında bilgi
9. Borçlu üyeler ile ilgili istatistiki bilgiler
10. Yeni üyelikler hakkında görüşme
11. Yönetim Kurulu’na danışmanlık yapacak komiteler kurulması
12. Ulusal Matematik Sempozyumu yapısının değerlendirmesi
13. Seçimler
14. Dilekler ve kapanış.

H.
Yönetmelik MADDE 6. Asli Üyeler a) Asli üyeler, Dernek amaçlarını benimseyerek Derneğe giren ve aidatını ödeyen, Genel Kurulda bir oy hakkına sahip üyelerdir.