[Turkmath:3197] Re: [Tmd-uye: 2195] Re: TMD Genel Kurulu duyurusu

Tuncay Başkaya tuncay.baskaya at atilim.edu.tr
Fri Aug 31 09:42:37 UTC 2018

MADDE 6. Asli Üyeler
a) Asli üyeler, Dernek amaçlarını benimseyerek Derneğe giren ve aidatını ödeyen, Genel Kurulda bir oy hakkına sahip üyelerdir. Asli üye olabilmek için iki asli üye tarafından tavsiye edilmek ve Yönetim Kurulu tarafından kabul edilmek gerekir. Yönetim Kurulu, üyelik için yapılan müracaatları en çok otuz gün içinde üyeliğe kabul veya isteğin reddi şeklinde karara bağlayıp, sonucunu müracaat sahibine yazı ile duyurmak zorundadır.

Dolayısıyla üyeliğe kabul edilen kişi asli üyeliğe kabul edilmiş olur. Bunun dışında öğrenci veya onursal üye olunabilir başka bir üye çeşidi yoktur. Bu nedenle bazı aidatlarını ödemekte gecikmiş üyeler de Asli üyedir, Genel Kurul’da seçme ve seçilme hakkına sahiptir.

iPhone’umdan gönderildi